مرکز درمان بواسیر(هموروئید)، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

  • آدرس
    تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5
  • تلفن
    ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   -   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶
  • شنبه-چهارشنبه 8:00 تا 22:00
    مشاوره تلفنی: 7:00 تا 23:00

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان و اهمیت در رابطه جنسی + عکس اندازه ایده آل

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان و اهمیت در رابطه جنسی + عکس اندازه ایده آل

آلت تناسلی اندامی مردانه است که برای ادرار کردن و مقاربت جنسی آقایان استفاده می شود. آلت تناسلی در بالای کیسه بیضه قرار دارد که از بافت نرم و متخلخل به همراه عروق خونی ساخته شده است. بدنه آلت تناسلی، مجرای ادرار را احاطه کرده و به استخوان شرمگاهی متصل است.

اعضا خارجی اندام تناسلی مردان چیست؟

آلت تناسلی و کیسه بیضه دو قسمت از آناتومی دستگاه جنسی مردانه بوده که در خارج از بدن آقایان قرار دارند.

درمان زگیل تناسلی با لیزر (رایج ترین بیماری جنسی آقایان)

آلت تناسلی مردان از 3 لایه بافت نسبتا نرم و مشبک تشکیل شده است. که با تحریک شدن دستگاه تناسلی مردان، خون در این بافت ها جریان پیدا می کند. این اتفاق باعث می شود آلت تناسلی مردان سفت تر شده و به حالت عمودی در بیاید که به آن نعوظ یا ارکشن Erection نیز می گویند.

اندازه متوسط ​​آلت تناسلی مردان بالغ در حالت نعوظ 12.7 تا 17.7 سانتی متر طول دارد. معمولا اندازه آلت تناسلی زمانی که شل است، حجمی عادی دارد و برخی آلت ها وقتی سفت می شوند بسیار بزرگتر یا حجیم می شوند. ولی برای برخی دیگر ممکن است حتی در حالت نعوظ هم همان اندازه طبیعی خود را داشته باشد.

امروزه در بسیاری از کشور های اروپایی و تمام کشورهای اسلامی؛ آلت تناسلی مردان ختنه می شود. معمولا تمام آنها دارای قسمت های یکسانی هستند.

همچنین بخوانید: علت خارش و سوزش مقعد در مردان

از جمله:

عکس واضح از ساختار آلت تناسلی مردان

کلاهک آلت تناسلی

این قسمت؛ سر یا نوک آلت تناسلی نیز نامیده می شود و دهانه مجرای ادراری اینجاست. این قسمت از آلت تناسلی که یک سوراخ کوچک است، قبل از انزال منی از آن خارج شده، و جایی است که ادرار هم از آن دفع می شود. برای بسیاری از افراد، این ناحیه حساس ترین قسمت آلت تناسلی است.

مطلب پیشنهادی: فیستول چیست؟

شَفت

شفت آلت تناسلی از کلاهک آن تا جایی است که به پایین شکم متصل می شود. این قسمت شبیه به یک لوله است. مجرای ادرار آقایان داخل شفت قرار گرفته و “مجرای پیشاب” نامیده می شود.

پوست ختنه گاه

پوست ختنه گاه تکه ای از پوست است که سر کلاهک را پوشانده و از آن محافظت می کند. وقتی آلت تناسلی شما سفت می شود، پوست ختنه گاه به سمت عقب کشیده می شود و نوک آن نمایان می شود. گاهی اوقات پوست ختنه گاه بلافاصله پس از تولد ختنه می شود (زمانی که پزشک با عمل جراحی پوست ختنه گاه را برمی دارد)، بنابراین همه افراد آن را ندارند.

(همانطور که گفته شد، پوست ختنه گاه مردان در کشورهای اسلامی بریده شده و برداشته می شود).

مطلب پیشنهادی: شقاق چیست؟

فرنولوم

فرنولوم جایی است که سر کلاهک یا پوست ختنه گاه به قسمت زیرین آلت تناسلی می رسد. این عضو شبیه یک V کوچک درست زیر کلاهک است. معمولا بخشی از آن پس از ختنه باقی می ماند. و برای بسیاری از مردم، بسیار حساس است.

سایر قطعات خارجی عبارتند از:

کیسه بیضه

کیسه بیضه یا کیسه خایه که در پزشکی با نام اسکرُتوم شناخته می شود، کیسه ای از پوست است که زیر آلت تناسلی آویزان است. این کیسه محل نگهداری بیضه ها می باشد که دمایی مناسب را برای آنها فراهم می کند. اگر هوا خیلی سرد باشد، این کیسه؛ بیضه‌ها را به بدن نزدیک تر می‌کند. اگر هوا خیلی گرم باشد، بیضه های شما تقریبا از بدن آویزان می شوند.

به طور طبیعی کیسه بیضه با پوست و موهای زائد پوشیده شده است. کیسه بیضه می تواند بزرگ یا کوچک باشد، موی کم یا زیادی داشته باشد و رنگ آن نیز متفاوت باشد. کیسه بیضه برخی افراد از یک طرف بزرگتر از طرف دیگر است. یعنی متقارن نیستند.

این قسمت فوق العاده حساس است، بنابراین هر ضربه یا پیچ خوردگی بسیار دردناک است. اما بسیاری از مردان دوست دارند که کیسه بیضه آنها در حین رابطه جنسی به آرامی لمس شود.

مقعد

مقعد دهانه راست روده و قسمت انتهایی آن می باشد. این عضو دارای پایانه های زیادی از عصب های حساس است، بنابراین برخی از افراد با تحریک مقعدی لذت جنسی را تجربه می کنند.

یکی از رایج ترین بیماری های مقعدی در مردان همجنس گرا زگیل مقعدی است که در کانال رکتوم و خارج از آن می تواند ظاهر شود. اگر این زائده ها اطراف مقعد باشند قابل تشخیص است. در غیر این صورت ممکن است در داخل رکتوم به وجود آمده باشد که حتما باید با معاینه تشخیص داده شود.

برای خواندن شایع ترین بیماری مقعدی در مردان هم جنس گرا که زگیل مقعدی و زائده های بیرون رکتوم می باشد، کلیک کنید.

اندازه آلت تناسلی مردی بر اساس سن

یکی از عوواملی که باعث می شود آقایان برای عمل آلت مردی خود به پزشک مراجعه کنند یا از اندازه آن ناراضی باشند این است که اطلاعات درستی از اندازه مناسب آن متناسب با سن خود ندارند. در نتیجه ما اندازه های ایدا آل برای تمام سنین پسران را در قالب یک جدول برای شما به نمایش گذاشتیم:

عکس بزرگ کردن اندازه آلت تناسلی آقایان در خانه

بنا بر آمار دقیق بالا، حداقل اندازه اندام جنسی آقایان 9 سانتی متر است.

اندازه آلت تناسلی “نرمال” یا متوسط چقدر است؟

تحقیقات در حال انجام برای تولید یافته های مشابه در مورد اندازه آلت تناسلی ادامه دارد. ولی یافته های کنونی به شرح زیر هستند:

طی یک بررسی در سال 1393 اندازه گیری های انجام شده توسط مراکز مراقبت های بهداشتی، این نکته را برای حداکثر 15521 مرد 17 ساله و بالاتر بررسی کرد.

عکس واضح از اندازه آلت تناسلی آقایان

میانگین اندازه گیری ها به شرح زیر بود:

  • طول آلت تناسلی شل: 9.16 سانتی متر در صورت کشیده شدن
  • طول در حالت نعوظ: 13.12 سانتی متر
  • دور آلت تناسلی شل: 9.31 سانتی متر
  • دور آن در حالت نعوظ: 11.66 سانتی متر

همچنین در این سال مورد های دیگری هم بررسی شدند که در این مطالعه، میانگین ابعاد برای آلت تناسلی نعوظ 14.2 سانتی متر طول و 12.2 سانتی متر بود.

شرکت کنندگان اندازه گیری های خود را ارسال کردند و در عوض کاندوم دریافت کردند. با این حال، اندازه گیری های گزارش شده اغلب غیر قابل اعتماد هستند.

طی یک مطالعه در سال 1398 نشان داد که بسیاری از مردان هنگام گزارش خود، اندازه این عضو خود را بیش از حد تخمین می زنند، به خصوص اگر فعالیت جنسی با شخص دیگری داشته باشند.

در سال 2007، محققان منبع معتبر در هند جدولی را تهیه کردند که یافته‌های مربوط به ابعاد آلت تناسلی را از کشورهای مختلف در سراسر جهان فهرست می‌کرد.

از 16 مطالعه ذکر شده از کشورهای مختلف، اولین مطالعه بیش از صد سال پیش انجام شد و در سال 1899 منتشر شد.

همه آنها به طول متوسط ​​آلت تناسلی مشابه رسیدند:

  • طول شل بین 7 تا 10 سانتی متر (2.8 تا 3.9 اینچ) بود.
  • دور شل بین 9 تا 10 سانتی متر (3.5 تا 3.9 اینچ) بود.
  • طول در حالت ایستاده در حدود 12-16 سانتی متر (4.7-6.3 اینچ) بود.
  • محیط عمودی تنها بر اساس یک مطالعه حدود 12 سانتی متر (4.7 اینچ) بود.

مطلب پیشنهادی: واژن زنان یا فرج (مهبل) چیست و محل دخول آن کجاست؟

شایع ترین بیماری های دستگاه تناسلی آقایان چیست؟

مانند هر عضو دیگری؛ اندام تناسلی مردان هم ممکن است گرفتار بیماری ها یا اختلالاتی شود. همچنین بیشتر این بیماری ها ممکن است از طریق رابطه جنسی با افراد آلوده منتقل شوند. 

برخی از شایع ترین اختلالات و شرایطی که این اندام تناسلی را تحت تاثیر قرار میدهند عبارتند از:

  • بالانیت : التهاب غده کلاهک آلت
  • زگیل تناسلی
  • اپیسپادیاس
  • واریکوسل
  • هیپوسپادیاس
  • هرپس سیمپلکس
  • تبخال تناسلی
  • سرطان اندام تناسلی آقایان
  • بیماری پیرونی
  • فیموز و پارافیموز
  • پریاپیسم

حتما بخوانید: علائم زگیل تناسلی چیست؛ واژن و مقعدی مردان و زنان

آیا اندازه آلت تناسلی تاثیری در رابطه جنسی دارد؟

پاسخ این سوال ساده است، نه: در نهایت، “کاری مهم است که هنگام رابطه انجام می دهید”. صرف نظر از اینکه چند بار از این کلیشه استفاده شده است، بسیاری از مردان قاطعانه معتقدند که آلت تناسلی آنها خیلی کوچک است و اگر آلت تناسلی بزرگتر داشته باشند، اعتماد به نفس بیشتری در روابط خواهند داشت و عاشقان بهتری خواهند بود.

وظیفه و عملکرد آلت تناسلی مردان

عملکرد اصلی آلت تناسلی بیشتر مربوط به موارد ادراری و جنسی است. عملکرد جنسی آلت تناسلی را می توان به دو مرحله توصیف کرد: نعوظ و انزال. که به شکل زیر شرح داده می شوند:

عکس چیز مرد واضح و واقعی به همراه انزال

ادرار کردن

ادرار کردن عبارت است از آزاد شدن ادرار از بدن و دفع از سوراخ نوک آلت تناسلی. این اتفاق زمانی رخ می دهد که ادرار با انقباض عضله دترسور در دیواره مثانه به خارج از بدن رانده می شود.

بین آلت تناسلی و مثانه، عضله اسفنکتر خارجی قرار دارد که می توان آن را کنترل کرد تا ادرار را نگه داشته یا آزاد کند.

نعوظ

نعوظ سفت شدن آلت تناسلی ناشی از تحریک جنسی و یا هرگونه تحریک فیزیکی است. همچنین بروز نعوظ در هنگام خواب و بیداری به طور غیر ارادی طبیعی است. نعوظ زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون به داخل رگ های آلت مردی افزایش یابد.

در طول نعوظ، شریان‌هایی که بافت‌های نعوظ را تامین می‌کنند، گشاد شده، و باعث می‌شوند آلت تناسلی با خون پر شود. گرفتگی سیاهرگ هایی را که معمولاً از طریق آن خون از آلت تناسلی خارج می شود، فشرده می کند. این خون را به دام می انداخته و به حفظ نعوظ کمک می کند.

انزال

انزال ترشح مایع منی از آلت تناسلی است. معمولاً با پاسخ جنسی به نام ارگاسم همراه است.

انزال شامل یک سری انقباضات همزمان و غیرارادی عضلانی در 3 مرحله است:

  • ابتدا لوله ای به نام مجرای دفران منقبض می شود و اسپرم را از بیضه ها به سمت مجرای انزال می راند.
  • در همان زمان، غده پروستات و وزیکول‌های منی منقبض شده و مایعاتی که بیشتر حجم منی را تشکیل می‌دهند به آن اضافه می‌شود.
  • در عین حال، انقباض سریع ماهیچه‌های قاعده آلت تناسلی به نام عضلات اطراف مجرای ادرار، منی را از آلت تناسلی خارج می‌کند.

ناهنجاری های مادرزادی

چندین بیماری مادرزادی وجود دارد که می تواند باعث تشکیل غیر طبیعی آلت تناسلی شود. اختلالات مادرزادی آنهایی هستند که در بدو تولد وجود دارند و ناشی از چیزی هستند که در رشد طبیعی نوزاد متولد نشده اختلال ایجاد می کنند.

ناهنجاری های مادرزادی آلت تناسلی معمولاً ناشی از عدم تعادل هورمون های جنسی مردانه یا زنانه است که بر رشد آلت تناسلی تاثیر می گذارد.

هیپوسپادیاس و اپیسپادیاس

هیپوسپادیاس وضعیتی است که در آن دهانه مجرای ادرار در قسمت زیرین آلت تناسلی قرار دارد تا در نوک آن. یکی از شایع ترین ناهنجاری های مادرزادی در مردان است. Epispadias یک وضعیت مشابه است که در آن مجرای ادرار در سمت بالای آلت تناسلی باز می شود.

به طور کلی برای اصلاح هیپوسپادیاس در دوران نوزادی یا اوایل کودکی، جراحی توصیه می شود. با این حال، خطرات عوارض طولانی مدت، از جمله مشکل در ادرار کردن و افزایش خطر عفونت های دستگاه ادراری وجود دارد.

آکوردی

آکوردی یک انحنای غیر طبیعی آلت تناسلی در زمان تولد است. این بیماری در مردان مبتلا به هیپوسپادیاس شایع‌تر است، اما می‌تواند به تنهایی نیز رخ دهد. در پسران نوجوان و بالغ، آکورد در هنگام نعوظ بیشتر قابل توجه است.

سوالات متداول درباره دستگاه تناسلی آقایان

این جوش ها اکثرا به دلیل حساسیت به مواد موبر و تیغ اصلاح بوده که نگرانی خاصی ندارند ولی به طور کلی زمانی که غدد چربی در سطح پوست با چربی اضافی یا سلول های مرده مسدود شوند، زائده های چرکی یا چربی به شکل جوش ایجاد می شوند.

در 99% مواقع این عفونت ها به دلیل بیماری های مقاربتی-آمیزشی ایجاد می شوند که مردان باید سریعا به یک متخصص اورولوژ مراجعه کنند.

مراقبتهای بعد از عمل هموروئید یا بواسیر (جراحی و لیزر) + طول درمان

مراقبتهای بعد از عمل هموروئید یا بواسیر (جراحی و لیزر) + طول درمان

مرداد 28, 1402
وازلین برای درمان بواسیر + عکس روش استفاده

وازلین برای درمان بواسیر + عکس روش استفاده

مرداد 30, 1402

مطالب مرتبط

شماره موبایل خود را جهت تماس کارشناسان میتوانید وارد کنید و به دیگران در سایت نمایش داده نمیشود
68 دیدگاه ها
تمام نظرات را نمایش بده
سلیم

ممنون از مطلب خوبتون

محمد فریسات

عالیه ممنون

علی

با سلام آقای دکتر من متوجه شدم که بالای کلاهک آلتم یک کلاهک اضافه وجود دارد و اینجوری که من دیدم هیچکس اینطوری نیست مشکل چیه در آینده برای من مشکلی پیش می آید ؟ ممنون میشم جواب بدید

علی
پاسخ به  admin

ممنون

artin

سلام دکتر وقت بخیر من ۱۷ سالمه و آلتم نسبت به هم سن های خودم واقعا کوچیکه وقتی که در حالت عادی هست که خیلی خیلی کوچیک میشه
چیکار میتونم بکنم و پیش کدام دکتر برم خوبه؟
ممنون میشم اگر جواب بدید

مصطفی
پاسخ به  admin

س خسته نباشید آقای دکتر عالت جنسی مون کوچیک میخوام بزرگ کنم

محمدی
پاسخ به  admin

مطب کجا هست

محمد
پاسخ به  مصطفی

سلام آقا مصطفی پیامتو رو تو سایت دیدم
خواستم بدونم پیش متخصص رفتی آیا نتیجه گرفتی ممنون میشم اگه جواب بدین

علیرضا
پاسخ به  artin

شما هنوز التتون رشد میکنه نگران نباش

مهدی

دستت درد نکنه اقای دکتر مطالب مفیدی و با ارزشی بود

مجتبی

باسلام وخسته نباشید
اقای دکتر ایا برای بزرگتر شدن الت تناسلی میشه کاری کرد یاخیر و ایا افرادی که به پزشک متخصص مراجعه کرده اند نتیجه گرفته اند درماهواره تبلیغات زیادی میشه اعم از استفاده از ژل ویا دستکاه مخصوص ایا اونهاهم اثری دربزرگترشدن الت دارند

Last edited 2 years ago by مجتبی
Mata
پاسخ به  مجتبی

برو روغن خراطین بخر هر شب بزن

امیرعلی
پاسخ به  Mata

روغن خراطین تاثیری تو بزرگتر شدن آلت داره؟

مصطفی
پاسخ به  Mata

سلام این دیگه چ جور روغنیه
الت داعمی تغییر میکنه یا ک موقت

محمد
پاسخ به  Mata

روغن خراطین از کجامیشه تهیه کرد ؟
قیمتشم بی زحمت بگین

بیژن

چرا التوتناسلی من مدتی درست شق نمیشود سن من ۵۰ سالداست ولذتی از سکس نمیبرم

Mata
پاسخ به  بیژن

تو برو سیگنافیل ۵۰۰بخر بخور درست میشه

امیر رضا
پاسخ به  بیژن

سلام اقای دکتر همه رو به دکتر اورولوژیست ارجاع میدن کلی پیام خوندم جواب حتی یک نفرم نداده عزیز جان شما 50 سالته طبیعیه که دیگه مثل 20 ساله ها راست نشه قرصی دارویی چیزی مصرف نمیکنی؟

سلام علت خارش پوست بیضه ها چیست.

مطالب راهکارها خوب هستند.

سلام آلت من یکم کوچک هست چه کار کنم

سلام آلت من یکم کوچک هست چه کار کنم

ناشناس

سلام آقای دکتر آلت من زیاد از حد بزرگ هست اشکالی نداره

سام
پاسخ به  ناشناس

به نظر من بزرگ خوبه نگران نباش

Kamyab

سلام
من 14 سالمه التم طولش 18سانتی متر در حال نعوظ و 10 سانتی متر درحال معمولی
ایا بزرگه یا کوچیکه

Last edited 1 year ago by Kamyab
ممد گیمر فارکرای
پاسخ به  Kamyab

چجوری انقد بزرگه من هم سن تو ام آلتم ۱۳ سانته 🥲🤥

Mori
پاسخ به  Kamyab

معمولا مفعولا آلتشون زیاد بزرگ میشه

احسان
پاسخ به  Mori

🙂😂

تمیم
پاسخ به  Mori

سلام آقای دوکتر آلت تناسلی من 14 سانتی متر میخواهم بیشتر باشه، باید چی جوری درمان کنم، تشکر از شما،

مامان چوچولو
پاسخ به  Kamyab

مادر داره میترکه برو عمل کن برای بچهدمن ۱سانت است

حامد
پاسخ به  Kamyab

عالیه

جیگر
پاسخ به  Kamyab

چقدر خوبه. عالیه

مش رجب
پاسخ به  Kamyab

نه هم سن های تو سی سانت دارن باید به پزشک مراجعه کنی کاری برات کنند

Jiros
پاسخ به  Kamyab

مگه میشه وقتی طولش 18 موقع نعوظ کمتر میشه ؟

مهدی

سلام دکتر آلت من ١٠ یا ١١ سانت است آیا دکتر آلت من خوب است اندازه اش و اگر کوچیک است باید چیکار کنم و سن من ١٧ سال است و رشد آلت تا چه سنی ادامه دارد ممنون از شما

مهدی
پاسخ به  admin

سلام دکتر اورو لوژیست ها سایت دارند که به این سوالات جواب دهند اگر سایت دارند برای ما میفرستید

Mohammad
پاسخ به  مهدی

امپول تستسترون بزن

مبین

سلام من 14سالمه و اندازه آلتم 8سانتی متر است آیا این انداز ه طبیعی هست؟

علی ابراهیمی

سلام من 14 سالمه آلتم 18 سانته فکر میکنم خیلی بزرگه

سلمی

سلام آقای دکتر من یه زن هستم 35ساله خیلی علاقه دارم باهمسرم سکس های طولانی مدت داشته باشم ولی خجالت می کشم مطرح کنم درضمن گاهی دوست دارم شبی دوباراینکارانجام بشه بنظرتون مریضم مشکل دارم

توانا
پاسخ به  سلمی

با شوهرت مطرح کن مسائل جنسی یک طرفه نیست دو طرفست

ناشناس
پاسخ به  سلمی

سلام چطوری اصلا میتونی بگی من این کار روانجام میدم من که خجالت میکشم

خبیر

سلام عرض ادب خوبین جناب دکتر ببخشید یه مشکل بری آلتی تناسلی من بیش آمده احساس میکنم سمت چپ کجی داره درد ندارد میتونین یه معلومات بدهید

ابراهیم مرادی

با سلام و احترام آقای دکتر من جوانی26 ساله هستم مجردم من استرس دارم برای آلت تناسلی آبم زود میاد در عرض۵دقیه چکار کنیم مشکلی هست یا نه؟و اصلاً علاقه هم ندارم ازدواج کنم و روحیه هم ندارم باتشکر 🙏🙏💕

Last edited 1 year ago by ابراهیم مرادی
سارانی

سلام اقای دکترمن پسر۲ساله دارم ازروزی به دنیا امده التش یه کم کجه میخاستم بگم برای اینده ش مشکل نداره

بینام

من واریکوسل خفیف دارم وبچه دار نمی شم ؟ ولی مایع منی من خیلی زیاد تر از مردان است وفشار زیادی دارد …علت بچه دار نشدنم چیه؟؟؟

Chgh
پاسخ به  بینام

سلام دوست عزیز اگر مطمئن هستی به واریکوسل تا عمل نکنی بچه دار نمی شی.حتما به یک اورولوژیست مراجعه کن با عمل ودوماه مصرف دارو مشکلت حل میشه

محمددایی

سلام چناب دکترچرامن وقتی یک چنس مخالف رومیبیننم موقع ادرارمیبینم اب کمرم یاهمان منی داخل ادرارم کمی میاد

فرزاد

سلام
آلت من همیشه به سمت چپ است و وسط نیست آیا طبیعی است؟

نسی

اصن مدل خونی چیه همچین چیزی هست قراره ازدواج کنیم نگرانم 😢

پسر

سلام خسته نباشید من 15 سال سن دارم و طول و قطر آلتم هر دو 10 سانتی متر هستند و تا حالا خودارضایی نداشتم میخواستم بدونم آیا آلتم کوتاه یا لاغر هست یا نرمال هست با تشکر

علی آقا رضایی

بسیار عالی بود

محمد مهدی

سلام خدمت ادمین محترم سایت
بنده جوانی ۱۹ ساله هست ام ‌ و طول آلت تناسلی ام در حالت نعوظ بین ۱۰ _الی ۱۴ سانتی متر متغیر است
می خواستم سوال کنم آیا هنوز ام راهی برای افزایش طول آلت تناسلی ( غیر از عمل جراحی ) وجود دارد ؟ چون در چند مطلب علمی خواندم بعد از به بلوغ رسیدن درمان دارویی ( هورمونی ) جواب نمی دهد
ممنون از شما بابت پاسخ گویی

بی نام

با سلام در خصوص بد ختنه شدن در زمان تولد مشکلی برای من بوجود آمده که میخواستم بدونم باید جراحی بشه و هزینه این مسئله چقدره؟ به نحوی که پوست قسمت زیر ختنه گاه از تنه آلت به نوک آلت چسبیده و وقتی با دست کشیده بشه کاملا از هم جدا میشه و متاسفانه محل تجمع عفونت و باعث خارش و ناراحت کننده است بنده ۴۸ ساله هستم متشکرم

وحید

من اندازه آلت 13 سانت هست اگر کمک کنید ممنون میشم

نیما

ببخشید خود ارضایی خوبه با بد؟

هادی

سلام اقای دکتر دوتا سوال داشتم
۱-اقای دکتر من سرکلاهکم دوتاسوراخ هست چسبیده بهم هستن و یکیش اصلا کار نمیکنه خواستم ببینم مشگلی ایجاد میکنه در اینده برام الان مشکلی باهاش ندارم
۲-اقای دکتر من ۱۷سال سن و حدودا۱۸سانت اندازه الت تناسلیم است خواستم بدونم این اندازه خوب است و باز هم رشد میکنه
ممنون میشم پاسخ بدید باتشکر

Last edited 2 months ago by هادی
بی نام

سلام من ۱۵ سالمه میخوام بکنم به دختر ۱۱ ساله آیا حامله میشه؟ بدون کاندوم

Last edited 11 days ago by بی نام