درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر و عمل جراحی به صورت سرپایی در کمتر از نیم ساعت

درمان بواسیر با لیزر

بسیاری از افراد هنگامی که برای اولین بار با بیماری بواسیر مواجه می شوند از بیان بیماری خود حتی نزد پزشک خجالت می کشند و بر این باورند که بیماری آنها خود به خود درمان خواهد شد. در حالی که تا به امروز هیچ کدام از موارد این بیماری خود به خود درمان نشده است و درمان هموروئید به رسیدگی های پزشکی نیاز دارد در غیر این صورت با تکرار علائم و نشانه های آن هموروئید وارد مراحل پیشرفته تری می شود و این می تواند درمان بواسیر را به مراتب مشکل تر و سخت تر کند. اما راه حل قطعی چیست؟ آیا می دانید درمان قطعی و فوری بواسیر کدام است؟

نگاهی گذرا به روش های درمان بهتر مشخص می کند که دنیای پزشکی چه راه حلی برای این مشکل در نظر گرفته است و کدام روش درمانی از همه بهتر و موثر تر است.

برای لیزر بواسیر یا هموروئید در تهران کجا مراجعه کنیم؟

درمان بواسیر با لیزر

با پیشرفت هایی که در دنیای پزشکی صورت گرفته است متخصصان توانستند جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی درمان بواسیر مثل عمل جراحی کشف کنند.

روشی ایمن، بی خطر و غیر تهاجمی با تکنولوژی فوق العاده بالا به نام لیزر درمانی.

درمان بواسیر با لیزر روشی بی خطر و کاملا بدون عارضه است که برای درمان انواع بیماری های مقعدی از جمله بواسیر می توان از آن استفاده کرد.

روش لیزر درمانی می تواند انواع مختلف هموروئید داخلی و خارجی را به طور قطعی و با کمترین امکان بازگشت مجدد تحت درمان قرار داد و بدین ترتیب شاهد یک درمان موفق و کاملا موفقیت آمیز در این زمینه بود.

در روش درمان بواسیر با لیزر با کمک تاباندن اشعه ی لیزر بر روی بافت های آسیب دیده انجام می پذیرد. قدرت اشعه ی لیزر می تواند بدون کوچکترین آسیبی به بافت های سالم همجوار به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کند و با تبخیر بافت های آسیب دیده و مسدود سازی عروق خونی توسط گرمای اشعه ی لیزر، هموروئید در کوتاه ترین زمان ممکن بدون خونریزی و درد پایان می یابد.

بهترین پزشک متخصص درمان بواسیر در تهران کیست؟

هزینه ی درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

بحث هزینه های درمان همیشه از امور مهم و اساسی در پروسه های درمانی بیماری ها محسوب می شود و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه اهمیت آن به وضوح مشخص است.

شاید برای افرادی که روش لیزر درمانی را برای درمان خود  در نظر گرفته اند سوال مهم هزینه ی انجام آن باشد. در رابطه با هزینه ی درمان بواسیر با لیزر باید بگوییم که قطعا از انجام عمل جراحی و بستری در بیمارستان مقرون به صرفه تر است اما تعیین قیمت دقیق آن قبل از انجام معاینه ی هموروئید و ارزیابی نوع آن امکان پذیر نیست.

نوبت دهی سریع!

جهت اطلاع از هزینه ها و تعیین نوبت برای درمان سریع درد بواسیر با لیزر همین حالا با شماره زیر تماس بگیرید

سایر گزینه های درمان بواسیر بدون جراحی

بسیاری از بیماران برای رهایی از عوارض جراحی بواسیر یا هموروئید به دنبال روشهای درمان بدون عمل جراحی هستند. با این وجود که لیزر بهترین راه درمان بواسیر خارجی و داخلی می باشد، ولی در اینجا نگاهی کوتاه به سایر روشهای درمان بدون جراحی نیز می اندازیم.

درمان با رابربند

یکی از روشهایی که برای درمان این عارضه استفاده می شده است، استفاده از حلقه های پلاستیکی به نام رابربند می باشد. پزشک با انداختن این حلقه به دور توده بواسیری خون رسانی به آن را قطع می کند و این توده پس از سیاه شدن می افتد. این روش معمولا با درد زیادی همراه است.

اسکلروتراپی

یکی از روشهای قدیمی برای درمان هموروئید اسکلروتراپی می باشد. که باعث کاهش التهاب و کمک به بهبود سریع بیماری می شود. اسکلروتراپی تزریق نوعی ماده مخصوص در این رگ های خونی و ملتهب است که منجر به کوچکتر شدن آنها می شود. این روش بصورت سرپایی در کلینیک پزشک انجام می شود و معمولا درد یا ناراحتی به همراه ندارد.

مراقبت های بعد از عمل بواسیر یا هموروئید

مراقبت های بعد از عمل بواسیر

برای گرفتن نتیجه ی بهتر و موفقیت آمیزتر از عمل جراحی بواسیر پزشکان انجام برخی نکات و توصیه ها را پس از انجام عمل جراحی ضروری می دانند. این بایدها و نبایدها تخت عنوان مراقبت های بعد از عمل هموروئید شناخته می شود که به شرح زیر می باشند:

• برای کاهش درد بواسیر و کنترل آن پس از انجام عمل جراحی بیمار باید از مسکن هایی مانند استامینوفن و مسکن ها با تجویز پزشک استفاده کند.
  • مصرف آنتی بیوتیک ها را به منظور جلوگیری از بروز عفونت در ناحیه ی عمل به طور کامل ادامه دهد.
  • در طول روز چندین بار در وان آب گرم به مدت 20 دقیقه بنشیند و استراحت کند. ولی فراموش نکنید که به هیچ عنوان نباید مقعد خود را با مواد عطری شستشو دهید.
  • نوشیدن روزانه 8 الی 9 لیوان آب را به منظور جلوگیری از یبوست فراموش نکند.
  • از نشستن طولانی مدت و زور زدن در توالت بپرهیزد. حتی اگر کارمند هستید، سعی کنید هر نیم ساعت یکم بلند شده و قدم بزنید.
  • ناحیه ی مقعد خود را همیشه خشک و تمیز نگاه دارد.
  • رژیم غذایی سرشار از فیبر خوراکی مانند میوه ها و سبزیجات انتخاب نماید.

مزیت های درمان هموروئید یا بواسیر با لیزر نسبت به سایر روش ها

با شناخت انواع روش های جراحی بواسیر و آگاهی از مراقبت های بعد از عمل شاید بهتر بتوان متوجه شد که جایگاه لیزر درمانی در میان انواع روش های درمانی هموروئید کجاست و چرا به عنوان درمان قطعی بواسیر شناخته شده است.

اما مزیت های روش لیزر درمانی چیست که جای عمل جراحی هموروئید را گرفته و نتایج آن موفقیت آمیز است؟

• در روش درمان بواسیر با لیزر نیازی به بستری بیماران نیست و درمان در کمتر از 1 ساعت انجام می‌شود.
  • در این روش بیماران تحت بیهوشی عمومی قرار نمی گیرند و فقط از بیحسی موضعی استفاده می شود.
  • در این روش درمانی خبری از تیغ جراحی نیست و پروسه‌ی درمان با تاباندن اشعه‌ی لیزر صورت می پذیرد.
  • در روش درمان هموروئید با لیزر بیمار با درد و خونریزی مواجه نخواهد شد.
  • درمان هموروئید با لیزر نیازی به ایجاد برش و زدن بخیه ندارد.
  • شما فقط 1 روز زمان برای استراحت نیاز دارید و بلافاصله می توانید به محل کار خود بازگردید.
  • نیازی به تعویض پانسمان نخواهید داشت.
  • لیزر درمانی هیچگونه عوارض خطرناکی مانند بی اختیاری در دفع مدفوع و گاز روده به همراه ندارد.
  • با کمک روش درمان هموروئید با لیزر امکان بازگشت مجدد بیماری وجود ندارد.

وجه تمایز درمان در کلینیک زارعی نسبت به سایر کلینیک ها در تهران

کلینیک زارعی مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی بوده که به تمام روش های درمان آگاهی کامل دارد و نسبت به شرایط بیمار مناسب ترین روش درمان را متخصص علیرضا زارعی انتخاب می کنند.

روزانه تعداد زیادی از بیماران بجز در داخل تهران حتی از شهرستان های مجاور برای درمان به ما مراجعه می کنند و پس از درمان به محل زندگی خود باز می گردند.

همچنین مشاوره آنلاین پیش از مراجعه برای درمان حضوری یکی دیگر از امکانات این کلینیک می باشد.

مشاوره آنلاین پیش از درمان

از طریق شماره زیر می توانید وضعیت خود را با جزئیات به ما گفته یا از زائده خود عکس بفرستید و از مشاوره آنلاین کلینیک زارعی بهره مند شوید.

سوالات متداول درباره لیزر بواسیر (هموروئید)

خیر. عمل با لیزر در کلینیک تخصصی و مجهز زارعی کاملا به صورت سرپایی انجام می شود و بیمار نیاز به بستری حتی به مدت چند ساعت هم در کلینیک ندارد.

لیزر بواسیر (هموروئید) روشی کامل مطمئن و ایمن بوده و تا به حال بیماری برای عوارض پس از عمل به ما مراجعه نکرده است.

خیر. طی این عمل ناحیه مورد نظر به صورت موضعی بی حس شده و بیمار هیچگونه دردی حس نمیکند. اگر بدن فرد خیلی حساس باشد، بهترین روش باز لیزر است چون نسبت به سایر روشها خیلی درد کمی برای او دارد.

لیزر درمانی بهترین راهی می باشد که پزشک متخصص برای درمان قطعی به بیمار پیشنهاد می کند. زیرا اشعه لیزر توده بواسیر و ناحیه آلوده اطراف آن را از ریشه سوزانده و از بین می برد.

خیر. زیرا درمان با لیزر روشی است که با دقت بسیار بالا متخصص در کلینیک زارعی انجام می شود و احتمال آسیب به عضلات مقعد تقریبا صفر است.

خیر. معمولا بیماران پس از لیزر درمانی نیازی به مصرف دارو ندارند. مگر اینکه متخصص با صلاح دید خود نسبت به سابقه پزشکی بیمار دارو خاصی تجویز کند.

خیر. پیشنهاد می کنیم به مدت دو هفته از انجام ورزش هایی مانند شنا، بدنسازی، ایروبیک و… خودداری شود. پیاده روی های روزانه به مدت نیم ساعت مانعی ندارد.

خیر. این عمل در کلینیک زارعی و همچنین کلینیک های حرفه ای به صورت بی حسی موضعی صورت می گیرد که هیچ عوارضی برای افراد نداشته باشد.

طی این روش درمانی که معمولا با درد و عوارض زیادی همراه است، توده بواسیری برداشته می شود.

khalil

سلام ببخشید دکتر زخم بواسیر را چگونه از بین ببریم ؟؟

سعید

دکتر من پارسال بواسیرمو پیش شما عمل کردم خداروشکر خیلی راضی بودم.الان یکی از آشناهامون میخواد بیاد پیشتون وقت دارید؟؟

امیر

میشه بفرمایید تو عمل با لیزر جاش میمونه یا نه؟

بهمن

سلام دکتر من بواسیر خارجی دارم.جدیدا خیلی برامده شده و حس میکنم خونی شده. میشه با لیزر درمانش کرد؟

بهاره

ببخشید من چند ماه پیش بواسیرمو جراحی کردم الان جاش مونده. میتونم بیام لیزر کنم جاشو؟

صادق

ببخشید من یه مشکلی داشتم. اینه که جدیدا وقتی میخوام مدفوع کنم خیلی سوزش داخل مقعدم حس میکنم.بیرونشو که دست زدم نه زخم شده نه برآمده شده ولی هم بعضی وقتا خارش دارم هم اینکه توی مقعدم میسوزه. به نظرتون چیه مشکلم؟ باید چکار کنم؟

M

سلام اقای دکتر من هم بواسیر داخلی دارم هم خارجی چند ساله باهاش کنار اومدم ولی دیگه غیر قابل تحمل شده برام ، میشه بگید هزینه عمل چقده و اینکه میتونم قبل عید بیام ؟

هوتن

دکتر سلام. برای درمان بواسیر خارجی چه باید کرد؟؟ باور کنید واقعا خسته شدم. من 2بار تجربه جراحی بواسیر داشتم ولی باز هم برگشته. شدیدا هم درد داره. چکار کنم شما بگین

احمدرضا

سلام آقای دکتر، من بواسیرم بیرون زده که خیلی داره اذیت میکنه و دردآور شده، هرباری که مزاجم کار میکنه یه عذاب بزرگی شده واسم واقعا. خیلی هم از کلونوسکوپی و عمل کردن میترسم. شما برای عمل با لیزر بیهوشم میکنید؟

زیبا

سلام حدود دوسال میشه که روی چین خوردگی مقعدم یه توده کوچیک دارم. خیلی معلوم نیست ولی همراه با خارش و سوزش شدیده. به خصوص زمان کار کردن مزاجم که امون بریده به نظرتون چه نوع بیماریه؟؟

سعید

سلام من یه عکس دارم از برآمدگی مقعدم که فکر میکنم بواسیر باشه. میخواستم براتون بفرستم که نظر بدین بگین بهترین راه درمانش چیه بی زحمت

حشمت

سلام دکتر جان من یک سالی هست که بواسیر دارم و به خاطر دوره های درمانیش تا الان همت به درمان نکردم چون حقیقتا نمیتونم خیلی طولانی توی خونه بمونم. یه راه برای درمان سریع بواسیر پیشنهاد بدین لطفا

امیر

هزینه ویزیت چه قدره دکتر؟

نا شناس

سلام من تصمیم داشتم توی این هفته برای درمان بواسیر داخلیم ازتون وقت بگیرم. باید قبلش شیو کرد؟ با وجود این توده خیلی سخته

نسیم

سلام من یه برآمدگی تقریبا سفید رنگ که یکم رنگ پوستمه کنار مقعدم زده بیرون و حس میکنم که چند روزه به قرمزی میزنه. کوچیکه درد و سوزش هم نداره. میشه یه دارو برای درمانش بگین استفاده کنم؟ اصلا با دارو یا پماد درمان میشه

زهرا

احتمالش هست که بعد از لیزر هموروئید خونریزی داشته باشم؟

علی

من برای درمان هموروئید داخلیم پارسال اومدم پیشتون. ببخشید الان وقت دارین؟ یکی از همکارامم میخوان بیان

navid

با سلام
آیا یه تیکه کوشت کوچک که زده باشه و هر از گاهی با نشستن زیاد با درد همراه باشد باوسیر محسوب میشه و چگونه باید درمان کنیم؟

سهیل

سلام دکتر من میتونم برای عمل بواسیر با لیزر توی این هفته ازتون وقت بگیرم؟ اورژانسی هست وضعیتم

مهتاب

سلام دکتر چه میوه ای برای بواسیر خوبه که بعداز عمل بخوریم