درمان بواسیر عمل لیزر (هموروئید)، دکتر متخصص جراحی در تهران

درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر در کلینیک دکتر علیرضا زارعی نسبت به سایر روشها متفاوت بوده و توسط لیزرهای پرتوان و کم توان (که بر اساس نوع و درجه بواسیر و با تشخیص پزشک جهت درمان استفاده میشود) و جدیدترین تجهیزات و همینطور کادر پزشکی مجرب با بیش از 10 سال سابقه در حوزه بیماری های مقعدی انجام می شود.

در کمتر از نیم ساعت و بدون بستری درمان شده و میتوانید به زندگی روزمره خود باز گردید

دکتر علیرضا زارعی متخصص بیماری های نشیمنگاه و مقعدی با بیش از ۱۰ سال سابقه و بالغ بر ۱۰۰,۰۰۰ عمل موفق در درمان انواع هموروئید، فیستول، شقاق، کیست مویی مورد رضایت و تائید همونطان عزیز قرار گرفته است.

هزینه عمل بواسیر(هموروئید) با لیزر

جهت اعلام هزینه تقریبی میتوانید با کارشناسان کلینیک تماس گرفته و پس از مشخص شدن نوع بواسیر (داخلی و خارج) و میزان پیشرفت بیماری هزینه عمل هموروئید تخمین زده میشود

مزیت های درمان بواسیر با لیزر

• عمل سرپایی با بی حسی موضعی و بدون عارضه در کمتر از نیم ساعت
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه مدت
  • کاملا بدون درد، سوزش و خونریزی می باشد،
  • افرادی که ساکن تهران نیستند هم می توانند پس از درمان آماده سفر و برگشت به خانه شوند

اگر ساکن هر کدام از شهرستانهای ایران هستید می توانید با گرفتن وقت یک روزه از کارشناسان کلینیک طی نیم ساعت درمان شده و در همان روز به محل زندگی خود بازگردید.

عمل جراحی سنتی بواسیر بهتر است یا لیزر؟

در روش های قدیمی بیمار می بایست چندین روز بعد از عمل در بیمارستان بستری و تحت نظر بود زیرا جراحی به روش سنتی هنگام درمان به بافت های اطراف بواسیر نیز آسیب میزند که از عوارض آن میتوان به بی اختیار مدفوع و بعضی موارد تنگی مقعد اشاره کرد.

اما در روش نوین درمان با اشعه لیزر به دیگر بافت ها آسیبی نمیرسد و فقط ناحیه آسیب دیده درمان میگردد.

در روش های جراحی سنتی و قدیمی، پس از ازبین رفتن تاثیرات داروی بی حسی درد شدیدی در ناحیه رکتوم و نشیمنگاه ایجاد شده که بیمار باید برای تسکین آنها از مسکن های قوی استفاده کند و حداقل نیاز به یک الی دو هفته استراحت مطلق در منزل دارد.

در صورتی که درمان هموروئید با لیزر بعد از تمام شدن اثرات داروی بی حسی ممکن است بیمار فقط کمی سوزش در ناحیه مورد نظر حس کند که آن هم کاملا طبیعی بوده و پس از یک روز میتواند به زندگی روزمره خود بازگردد

انتخاب بهترین روش درمان مناسب با شرایط شما

اگر تصمیم به درمان بواسیر خود دارید و نمیدانید کدام روش درمان برای شما مناسب است، مشاوران ما آماده پاسخدهی به سوالات شما عزیزان هستند:

بواسیر یا هموروئید چیست؟

بیماری بواسیر یا توده Hemorrhoids یک عارضه رایج در ناحیه نشیمنگاهی است که از هر 3 نفری که یبوست مزمن دارند، یکی از آنها به بواسیر مبتلا می شود. در واقع باید گفت این توده حاصل ورم کردن سیاهرگ های داخل رکتوم و خارج از آن است که در اثر فشار بسیار زیاد ملتهب شده و باد می کنند.

ممکن است در مراحل ابتدایی خود به خود از بین بروند ولی اگر یبوست ادامه داشته و درمان نشده باقی بماند، این توده باد کرده و به هموروئید ترومبوزه تبدیل خواهد شد.

علائم آن شامل:

• احساس دفع ناقص مدفوع
  • خارش و سوزش در رکتوم
  • خو/نریزی در صورت گیر تحریک توسط شیء خارجی
  • احساس وجود یک توده در م/قعد

حتما بخوانید: 15 علت و علائم رایج بواسیر

دکتر متخصص خوب برای تشخیص بواسیر چه نقشی در درمان آن دارد؟

تشخیص درست اولیه بیماری توسط پزشک، اولین قدم و مهمترین گام برای شروع روند درمان قطعی هموروئید می باشد. لازم به ذکر است؛ در موارد متعددی از بیماران که برای درمان مجدد به کلینیک ما مراجعه کردند، عود بیماری به دلیل عدم تشخیص صحیح پزشک در انتخاب روش درمانی مناسب بوده است. انتخاب بهترین روش نیز نیازمند تجربه پزشک در عمل های بالا و موفق می باشد.

کلینیک زارعی دارای کادری مجرب و متخصص در راستا ارائه بهترین روش ها برای درمان بیماری بواسیر می باشد.

هزینه درمان فیستول با لیزر و عمل جراحی در سال 1403

آذر 30, 1401