مرکز درمان بواسیر(هموروئید)، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

  • آدرس
    تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5
  • تلفن
    ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   -   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶
  • شنبه-چهارشنبه 8:00 تا 22:00
    مشاوره تلفنی: 7:00 تا 23:00

هزینه درمان فیستول با لیزر و عمل جراحی در سال 1403

هزینه درمان فیستول با لیزر و عمل جراحی در سال 1403

هزینه درمان فیستول با لیزر و عمل جراحی همیشه یکی از اصلی ترین سوال بیماران بوده است. امروزه قطعی ترین روش برای از بین بردن فیستول مقعدی درمان آن با لیزر و تا حدودی عمل جراحی می باشد. یکی از اشتباه ترین کارهایی که افراد مبتلا به فیستول انجام می دهند، امتحان کردن روشهای خانگی است. دلیل اصلی این اتفاق می تواند این باشد که افراد گمان می کنند هزینه درمان فیستول با لیزر یا عمل جراحی بالاست و این تصور کاملا اشتباه است.

حتما ببینید: برای درمان به کدام جراح فیستول باید مراجعه کنم؟

قیمت یا هزینه درمان فیستول مقعدی

فیستول مقعدی یکی از بیماریهای پیچیده در ناحیه نشیمنگاه است. در نتیجه اگر فرد بیمار زمانی که متوجه وجود فیستول شد و برای درمان اقدام نکند، عفونت می تواند گسترش یافته و تعداد کانال های آن گسترش پیدا کند. اگر این اتفاق بیفتد، علاوه بر اینکه بیمار دچار عوارض جدی تری خواهد شد، هزینه بیشتری هم باید پرداخت کند.

مطلب پیشنهادی: درمان سریع فیستول مقعدی با لیزر بدون بازگشت 

به منظور از بین بردن و درمان قطعی فیستول؛ لیزر بهترین روش است که جایگزین عوارض سنگین عمل و تیغ جراحی شده است. در نتیجه هیچ گونه عوارض پس از عمل سنتی را ایجاد نمی کند. ضمنا این روش کاملا سرپایی بوده و بدون خونریزی و هرگونه درد انجام می شود.

هزینه درمان فیستول با لیزر یا عمل جراحی به طور کلی طبق نرخ و تعرفه سال 1403 از 3 میلیون تومان به بالا می باشد. اما هزینه دقیق درمان کاملا بستگی به کانال های عفونی، طول کانال و میزان پیشرفت بیماری دارد. در نتیجه برای تعیین هزینه قطعی عمل؛ باید بیمار توسط پزشک معاینه شود.

برای مشاوره و تعیین نوبت رایگان تماس بگیرید ☎️02188658426 ☎️

هزینه جراحی فیستول در بیمارستان خصوصی و دولتی

عمل جراحی سنتی در حقیقت برش کل مسیر فیستول با تیغ جراحی می باشد که پس از عمل دو حالت وجود دارد. یا دکتر کانال را باز می گذارد که خود به خود خوب شود یا بخیه می زند. که تمام اینها هزینه های زیان باری دارد. علاوه بر اینها برای عمل جراحی نیاز است که بیمار داروی بیهوشی دریافت کند. اگرچه هزینه دارو بیهوشی بالاست ولی عوارض آن بر سلامتی بدن بحث دیگری است.

در بیمارستان های دولتی و خصوصی نیاز است که بیمار حتما یک یا دو روز قبل و بعد از عمل در بیمارستان بستری باشد که هزینه های اضافی تری به همراه دارد. 

بنابراین تعیین هزینه دقیق عمل جراحی فیستول هم مانند لیزر بستگی به عوامل بسیاری داشته و فاکتورهای مختلف مانند تعداد روزهای بستری در بیمارستان و دستمزد دریافتی پزشک بر این قیمت ها تاثیر گذار می باشند.

همچنین ببینید: عکس واقعی فیستول مقعدی

تفاوت هزینه لیزر فیستول و عمل جراحی

اگر بخواهیم هزینه درمان فیستول با لیزر و عمل جراحی سنتی را مقایسه کنیم، می توان گفت که از تمام جهات تقریبا لیزر بهتر است. می پرسید چرا؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا دلایل دقیق را بدانید. که عبارتند از:

  1. برای عمل جراحی بیمار داروی بیهوشی دریافت می کند که علاوه بر هزینه بالاتر؛ عوارض بیشتری هم دارد.
  2. عمل جراحی سنتی در بیمارستان همراه با بستری انجام می شود ولی درمان با لیزر تحت بی حسی موضعی انجام می شود.
  3. پس از عمل با لیزر بیمار نیاز به ماندن در خانه و استراحت زیادی ندارد در حالی که پس از جراحی دوره نقاهت تا چندین هفته طول می کشد.
  4. درمان فیستول با لیزر تنها روشی است که در یک جلسه نتیجه می دهد در حالی که عمل جراحی اغلب نتیجه قطعی ندارد و در صورت عود بیماری باید روش دیگری به کار گرفته شود.

آیا بیمه هزینه عمل فیستول با لیزر را پوشش می دهد؟

این گزینه کاملا بستگی به بیمه ای دارد که با آن طرف قرارداد هستید. بیمه تامین اجتماعی و سایر بیمه ها معمولا هزینه عمل های سرپایی را تقبل نمی کنند و تنها در صورتی پرداخت می کنند که بیمار مجبور باشد حداقل دو روز در بیمارستان بماند. در نتیجه هزینه عمل با لیزر تحت پوشش بیمه نیست.

در حالی که برخی از بیمه های تکمیلی این هزینه را پرداخت می کنند. در نتیجه بهتر است با شرکت بیمه خود مشورت کنید.

سوالات متداول

هزینه درمان فیستول با لیزر بیشتر است یا جراحی؟

قطعا هزینه جراحی فیستول در بیمارستان های دولتی یا خصوصی از عمل سرپایی با لیزر بیشتر است.

نسبت به نوع بیمه تکمیلی دارد و باید این مورد رو از کلینیکی که قصد مراجعه به آنجا را دارید، بپرسید.

هزینه دریافتی کلینیک بستگی به نوع فیستول بیمار دارد. برای دریافت هزینه دقیق با ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   –   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶ تماس بگیرید.

تاثیر پماد لیدوکائین موضعی بر درمان بواسیر (هموروئید)-اثرات جانبی

تاثیر پماد لیدوکائین موضعی بر درمان بواسیر (هموروئید)-اثرات جانبی

آذر 19, 1401
درمان بواسیر عمل لیزر (هموروئید)، دکتر متخصص جراحی در تهران

درمان بواسیر عمل لیزر (هموروئید)، دکتر متخصص جراحی در تهران

بهمن 6, 1401

مطالب مرتبط

شماره موبایل خود را جهت تماس کارشناسان میتوانید وارد کنید و به دیگران در سایت نمایش داده نمیشود
11 دیدگاه ها
تمام نظرات را نمایش بده
فتحی

وقت عالی بخیر میشه لطفا بفرمایید هزینه درمان فیستول بین اسفنکتری چقدر میشه؟

فریدون
پاسخ به  فتحی

قیمت تخمینی رو برام لطفاً بگید تا بدونم باید به چند نفر رو بزنم

طاهر
پاسخ به  admin

سلام دوست من تونستی هزینه لیزر فیستول را بگیری یا نه؟

محمد

من از یه مرکز درمانی توی شهرمون شیراز پرسیدم هزینه لیزر آبسه چقدر میشه منشی گفت بین ۳ تا ۵ میلیون ولی باید بیاید معاینه بشید تا دقیق گفته بشه وقتی رفتم مرکز و ۲۵۰ هزار تومن ویزیت دادم و بعد از دو ساعت رفتم پیش دکتر . گفت ۳۰ میلیون تومن هزینه اش میشه
هیچ بیمه ای هم قبول نمی کنه

مسعود

سلان اقا چرا نمیگید هزینه اش چقدر میشه حتما باید بینار بیاد انجا یه پول ویزیت هم بده بعد بگید چقدره الان حدوا میتونید بگید چقدر که قیمت دست ادم باشه

احمدی

سلام من چند ساله دارم رنج میبرم از عفونت و ۰۰۰۰ لطفن کمک کنید

مرضیه نجفی
پاسخ به  احمدی

سلام من شوهرم مشکل فیستول داره رفته دکتر جراح عمومی گفته فعلا یه عکس رنگی بگیرید میخواستم منو راهنمایی کنید عمل فیستول سخته؟