مرکز درمان بواسیر(هموروئید)، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

  • آدرس
    تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5
  • تلفن
    ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   -   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶
  • شنبه-چهارشنبه 8:00 تا 22:00
    مشاوره تلفنی: 7:00 تا 23:00

گوشت اضافه مقعدی ؛ درمان با لیزر و علت زائده گوشتی

گوشت اضافه مقعدی ؛ درمان با لیزر و علت زائده گوشتی

یکی از عارضه های طبیعی که ممکن است برای هر فردی از نوزادی تا کهنسالی پیش بیاید، مشاهده زائده گوشتی اضافه در اطراف کانال رکتوم است که به آن گوشت اضافه مقعدی نیز گفته می شود. این عارضه رشد غیر سرطانی بوده و ممکن است بنا به دلایل مختلفی، مثلا به دنبال یک بیماری مانند بواسیر (هموروئید) یا شقاق (فیشر) ، به وجود بیاید که در این مقاله تمامی آنها را بررسی کرده و بهترین روش درمان را معرفی خواهیم کرد. 

حتما بخوانید: درمان بواسیر با لیزر “سرپایی” + عمل جراحی هموروئید – 100% تضمینی

Anal skin tags, or rectal skin tags, are common and usually harmless growths that hang off the skin around the outside of the anus. They may be mistaken for warts or piles (haemorrhoids).

برچسب‌های پوستی مقعد یا آویزان شدن تکه گوشت از رکتوم، زائده‌های شایع و معمولاً بی‌ضرر هستند که از پوست اطراف قسمت بیرونی مقعد آویزان می‌شوند. آنها ممکن است با زگیل یا توده (بواسیر) اشتباه گرفته شوند.

onewelbeck.com

علائم زائده مقعدی

ممکن است این عارضه را با نام اسکین تگ مقعد یا Anal Skin tag نیز شنیده باشید. علائم گوشت اضافه مقعدی در افراد مختلف به شکل های متفاوتی بروز می کند. اما برخی از علائم به صورت بارز در هر فرد ایجاد می شوند که عبارتند از:

  • اندازه بسیار کوچک: اندازه و زائده گوشت اضافه می تواند تغییر کند اما به طور معمول از چند میلی متر پیشروی نکرده و بزرگتر نمی شود.
  • مکان رشد زائده : گوشت اضافه ممکن است در هر قسمتی از پوست مقعد رشد کند.
  • رنگ : این زائده تکه از گوشت جدا شده از مقعد است پس به رنگ پوست بوده یا کمی تیره تر می باشد.
  • بافت سست : این زائده گوشتی معمولا از دیگر قسمت های پوست مقعد شل تر است.
  • التهاب و حساسیت : این زائده تا زمان درمان در ناحیه مقعد است و به مرور زمان برای فرد ناراحتی، خارش و سوزش ایجاد می کند.

درمان گوشت اضافه مقعدی

معمولا برای درمان این عارضه دو راه حل عمل جراحی و لیزر درمانی پیشنهاد می شود که بیماران باید پیش از اقدام به درمان اطلاعات کامل راجع به آنها داشته باشند:

لیزر گوشت اضافه مقعدی

لازم به ذکر است که در اکثر موارد گوشت اضافه مقعدی بدون جراحی قابل برداشتن است. پزشک می تواند با استفاده از لیزر به صورت تدریجی و در کوتاه ترین زمان، به صورت سرپایی و بدون بیهوش کردن فرد با استفاده از بی حسی موضعی آن را از بین ببرد. 

عکس لیزر کردن گوشت اضافه مقعدی

هزینه 

هزینه لیزر گوشت اضافه مقعدی طبق تاییدیه نظام درمانی کشور تعرفه گذاری شده که کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. ولی برای تعیین قیمت دقیق حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شود زیرا هزینه درمان نسبت به اندازه زائده متغیر می باشد.

قیمت یا هزینه لیزر گوشت اضافی مقعد در کلینیک زارعی

جهت اطلاع دقیق از هزینه ها می توانید از طریق واتساپ شماره زیر برای ما عکس ارسال نمایید.

عمل جراحی

یکی دیگر از روشهای درمان پس از لیزر درمانی، جراحی می باشد که می تواند این زائده مقعدی را از بین ببرد. همانطور که پیشتر ذکر کردیم، پوست اطراف رکتوم بسیار نازک و حساس است و با وجود عوارض جراحی و بیهوشی ، پزشکان آن را توصیه نمی کنند زیرا امروزه می توان به راحتی با لیزر آن را از بین برد. 

درمان در خانه

متاسفانه برخی از افراد بدون آگاهی شروع به استفاده از روشهای خود درمانی در خانه می کنند که کاملا اشتباه است و در اکثر موارد باعث شدیدتر شدن علائم می شود. همچنین تا کنون هیچ گونه روش درمان خانگی برای از بین بردن گوشت اضافه مقعدی کشف نشده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم بدون مشورت با متخصص از روش های خانگی استفاده نکنید.

برای درمان سریع گوشت اضافه مقعدی به کدام دکتر باید مراجعه کنم؟

یکی از سوالات اصلی کسانی که به این عارضه مبتلا می شوند، این است که کدام پزشک برای درمان گوشت اضافه مقعدی بهتر است و به چه کسی باید مراجعه کنند؟ هنگام پیش آمدن این عارضه مراجعه به یک پزشک عمومی، متخصص گوارش یا جراح عمومی می تواند کمکتان کند.  

می توانید از مشاوران کلینیک زارعی کمک بگیرید !

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کلینیک ما تماس بگیرید.

تشخیص گوشت اضافه در مقعد

زمان مراجعه به پزشک وی با یک بررسی فیزیکی ساده می تواند آن را تشخیص دهد. ولی اگر فرد علائم دیگری مانند خونریزی یا التهاب شدید داشته باشد، دکتر از روشهای تشخیص دیگری مانند بیوپسی (نمونه برداری از بافت) برای شناسایی علت اصلی کمک می گیرد. اگر این زائده بیش از حد رشد کرده و بزرگ شده باشد، پزشک تصویر برداری از روده بزرگ یا سیگموئیدوسکوپی را تجویز می کند. تا بتواند داخل روده را به خوبی ببیند و مطمئن شود که فرد به پولیپ روده مبتلا شده است یا خیر.

علت گوشت اضافه مقعدی چیست؟

به دلیل افتادگی و نازک تر بودن پوست اطراف مقعد، باعث می شود تا نسبت به عوامل مختلف حساس تر باشد. بنابراین به دنبال یک یبوست  کوتاه مدت نیز این عارضه را تجربه کنید که به سادگی قابل برداشته شدن است پس نگران نباشید. در ادامه دلایل مختلف دیگری که در به وجود آمدن گوشت اضافه در مقعد نقش دارند، آورده شده اند:

بیماری بواسیر یا هموروئید 

بواسیر داخلی و خارجی یکی از انواع بیماری هایی می باشند که اکثر افراد در زندگی خود حداقل یک بار به آن دچار می شوند. بواسیر یا هموروئید سیاهرگ های ملتهب شده رکتوم است که اگر در داخل انتهای راست روده اتفاق بیفتند، به آنها هموروئید داخلی و اگر بیرون از آن باشد هموروئید خارجی می گویند.

همچنین بخوانید: علائم بواسیر خونی چیست؟

به دنبال این عارضه زمانی که فرد پوست اطراف مقعد خود را لمس می کند، ممکن است توده ای برآمده و گوشتی را بیرون از آن حس کند. توجه کنید که در این موارد نباید آن را با گوشت اضافه اشتباه بگیرید.

  • میزان درد گوشت اضافه مقعدی به طور کلی کم است. از سوی دیگر، هموروئید می تواند بسیار دردناک باشد (اگرچه همیشه اینطور نیست).
  • خونریزی. بواسیر حتی بعد از تماس خفیف هم خونریزی می کند، اما گوشت اضافه معمولاً خونریزی نمی کند.
  • رنگ. هموروئیدها معمولا قرمز یا بنفش هستند. برچسب های پوستی معمولاً همرنگ پوست شما هستند.
عکس بواسیر هموروئید

در برخی از افراد به دلیل رعایت نکردن نکات پیشگیری، این توده تناسلی رشد کرده، دردناک و متورم می شود. حتی در بعضی از موارد به رنگ بنفش یا قرمز تیره در می آید که به آن بواسیر خونی داخلی یا بواسیر خونی خارجی (ترومبوزه) می گویند. 

مطلب مرتبط : درمان بواسیر یا هموروئید

زخم یا شقاق مقعدی

شقاق یا فیشر یکی دیگر از بیماریهای رایج نشیمنگاه می باشد. که به شکل زخم یا برش داخل کانال مقعد و حتی دریچه آن ایجاد می شود. این عارضه اکثرا به دلیل وارد شدن فشار به عضلات مقعد رخ می دهد. اگر در زمان مناسب فرد اقدام به درمان نکند، بعضی اوقات ممکن است این زخم به طور غیر طبیعی بهبود یابد و یک تکه کوچک به صورت گوشت اضافه در مقعد باقی بماند. 

عکس شقاق در سوراخ مقعد

عارضه شقاق اکثرا با التهاب، درد، سوزش، قرمزی و ترشحات همراه است. 

مطلب مرتبط : درمان شقاق یا فیشر

زگیل تناسلی

زگیل های تناسلی زائده ای گوشتی هستند که ممکن است با گوشت اضافی مقعد اشتباه گرفته شوند. ولی لازم است بدانید که زگیل های تناسلی بر اثر ویروس اچ پی وی hpv به وجود آمده اند و از دسته ی بیماریهای جنسی می باشند. در صورتی که گوشت اضافه در مقعد بر اثر عوامل مختلفی به وجود می آید.

متاسفانه امروزه زگیل تناسلی از بیماری های شایع مقاربتی در بین جوانان به شمار می رود که با تزریق واکسن hpv باید از پیشرفت آن جلوگیری کرد. اگر زگیل تناسلی دارید، ممکن است متوجه توده ها یا رشدهایی در اطراف واژن، آلت تناسلی یا مقعد خود شوید که قبلاً وجود نداشتند.

در اینجا نحوه تمایز آنها از گوشت اضافه مقعدی آمده است:

  • اندازه. اسکین تگ مقعدی در بزرگ ترین اندازه خود به چند سانتی متر می رسد. زگیل ها می توانند در طول زمان بزرگتر از این اندازه شده و کل ناحیه اطراف مقعد را بپوشانند. آنها همچنین می توانند به اندام تناسلی سرایت کنند.
  • سوزش. اسکین تگ های مقعد ممکن است به دلیل بافت اضافی پوست باعث ناراحتی و خارش شوند. اما زگیل مقعدی اغلب باعث خارش سوزان و دائمی شده و ممکن است پس از تماس با پوست خونریزی کند.
  • پراکندگی. زگیل های بزرگتر دارای سطحی ناهموار شبیه به گل کلم هستند. تگ های پوستی سطحی مشابه پوست شما دارند، اگرچه ممکن است کمی چروکیده باشند.
زگیل تناسلی کاکل دار

مطلب مرتبط : درمان زگیل تناسلی

دکتر زگیل تناسلی  زگیل تناسلی مردان

سرطان رکتوم

سرطان رکتوم یا سرطان مقعد به ندرت ارتباطی با وجود گوشت اضافه در مقعد ارتباط دارد ولی در موارد حاد ممکن است به عنوان یکی از علائم سرطان شناخته شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود به محض مواجه شدن با این زائده مقعدی به یک متخصص گوارش یا پزشک عمومی مراجعه کنید.

بارداری

یکی از مواردی که در دوران بارداری برای خانم ها شایع بوده و طبق آمار بیش از 50 درصد زنان به آنها مبتلا می شوند، ابتلا به عارضه های شقاق و بواسیر است که ممکن است منجر به گوشت اضافه در مقعد شود. در صورت ابتلا به یبوست، گوشت اضافه در مقعد با درد و سوزش همراه است. حتی در بعضی از افراد این زائده بزرگتر می شود.

بیماری کرون

کرون یکی از بیماریهای دستگاه گوارش است که اغلب بدون دلیل خاصی به وجود می آید. از علائم این بیماری می توان به التهاب دستگاه گوارش ، بخصوص روده ها اشاره کرد. به دنبال عوارض بیماری کرون که شامل یبوست و اسهال مزمن می باشند، پوست حساس ناحیه مقعد تحریک شده و امکان ایجاد گوشت اضافه در این موارد زیاد است.

رابطه جنسی مقعدی

یکی از رایج ترین علت های ایجاد گوشت اضافه مقعدی رابطه جنسی از طریق رکتوم می باشد زیرا باعث آسیب زدن به عضلات اسفنکتر مقعد شده و علاوه بر بی اختیاری مدفوع، موجب ایجاد زخم عمیقی در ناحیه اطراف آن می شود. اگر این زخم خود به خود جوش بخورد، باعث ایجاد گوشت اضافه می شود که باید آن را با لیزر از بین برد.

اسهال

بیرون روی بیش از حد مدفوع شل و اسهال یکی از دلایل ایجاد گوشت اضافه در مقعد است. چرا که مدفوع ماهیت اسیدی دارد و باعث تحریک پوست حساس و آسیب پذیر مقعد می شود. در نتیجه با استفاده از دستمال کاغذی برای خشک کردن، احتمال ایجاد گوشت اضافه دو برابر می شود.

عوارض گوشت اضافه مقعدی

آویزان شدن یک تکه اضافه در مقعد یا همان گوشت اضافه مقعدی می‌تواند با عوارض زیادی همراه باشد که شامل موارد زیر میشوند:

  1. درد و تورم: گوشت اضافه ممکن است باعث درد و تورم در منطقه مقعدی شود.
  2. خونریزی: این عارضه ممکن است باعث خونریزی در مقعدی شده که میتواند باعث کم خونی شود.
  3. التهاب: التهاب در منطقه مقعدی از عوارض رایج گوشت اضافه بوده که باعث سخت شدن و درد در این محل می‌شود.
  4. عفونت: عفونت به وجود آمده نیاز به درمان دارد.
  5. احساس ناراحتی: بیرون زدگی اضافه در مقعد ممکن است باعث ایجاد احساس ناراحتی و ناخوشایند در فرد شود.

بنابراین، برای جلوگیری از ابتلا به گوشت اضافه در مقعد، بهتر است رژیم غذایی خود را با مواد غذایی حاوی فیبر بالا و مقوی رگ‌های خونی مانند میوه‌ها، سبزیجات و غلات تغییر دهید. همچنین، از نشستن بر روی توالت برای مدت طولانی و استفاده از مواد شیمیایی قوی در منطقه مقعدی خودداری کنید. در صورت بروز علائم، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

روشهای پیشگیری از ایجاد گوشت اضافه مقعدی

برخی از روش‌های پیشگیری از گوشت اضافه مقعدی عبارتند از:

  1. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و کافی، مانند میوه‌ ها و سبزیجات، می‌تواند به پیشگیری از گوشت اضافه مقعدی کمک کند.
  2. ورزش منظم: ورزش منظم و فعالیت بدنی می‌تواند به بهبود عملکرد روده و کاهش خطر ایجاد این زائده کمک کند.
  3. مصرف آب کافی: مصرف آب کافی می‌تواند به بهبود عملکرد روده و جلوگیری از گوشت اضافه مقعدی کمک کند.
  4. جلوگیری از یبوست: جلوگیری از یبوست با استفاده از تغذیه سالم، مصرف آب کافی و فعالیت بدنی منظم می‌تواند به پیشگیری از این عارضه کمک کند.
  5. بررسی مرتب سلامت روده: بررسی مرتب سلامت روده و انجام آزمایش‌ های پیشگیرانه می‌ تواند به شناسایی زودهنگام مشکلات روده و پیشگیری شود.
  6. مراجعه به پزشک: در صورت داشتن علائم گوشت اضافه مقعدی، بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا تشخیص دقیق و درمان مناسب را دریافت کنید.
زخم مقعدی چیست؛ علت، علائم، تشخیص و درمان زخم شدن مقعد

زخم مقعدی چیست؛ علت، علائم، تشخیص و درمان زخم شدن مقعد

دی 1, 1402
خونریزی مقعد بدون درد نشانه چیست + علت و درمان خونریزی

خونریزی مقعد بدون درد نشانه چیست + علت و درمان خونریزی

دی 15, 1402

مطالب مرتبط

شماره موبایل خود را جهت تماس کارشناسان میتوانید وارد کنید و به دیگران در سایت نمایش داده نمیشود
64 دیدگاه ها
تمام نظرات را نمایش بده
حدیث

لطفا منو کمک کنید.۲۴ساعت بعده رابطه جنسی معقدی.دچار زایعه گوشتی معقد شدم.چیکارکنم

زهرا

برای جراحی دکتر خانم هم دارید؟؟؟؟

اقبال
پاسخ به  زهرا

شما جراحی گوشت اضافه مقعد کردید؟

مریم

باعرض سلام من چند ساله گوشت اضافه در پشتم دارم اذیت نمیکرد چند ماهی خیلی درد داره چه کار کنم

مریم
پاسخ به  admin

با عرض سلام ببخشید هزینه عمل چقدر میشه

مریم
پاسخ به  admin

متشکرم

الینا

سلام خسته نباشید من یه مدتی هست که در ناحیه مقعدم یه برآمدگی کوچک صورتی رنگ بوجود اومده خونریزی نداره فقط موقع دفع درد و سوزش داره امکانش هست که بواسیر باشه؟و اینکه اگر بواسیر باشه هزینه اش چقدر میشه؟

مریم سوری

سلام من چند تکه گوشت نرم از ناحیه مقعدم زده بیرون.چند روزیه که بیشتر شده وهمراه باخرش ودرد چکار کنم

همت ابادی

یبوست داشتم حالا دگه دونه ای شکلی داخل مقعد دارم چکار باید بکنم

سمانه صالحی

سلام خسته نباشید من دراصفهان زندگی میکنم دارای مشکل گوشت اصافی مقعدی هستم ،که هجده ساله اون ناحیه هست اذیتم نمیکنه دراثریبوست ایجاد شده چجوری میتونم برطرفش کنم.هزینش چقدر میشه.دوسدارم زودترازشرش خلاص بشم.لطفا کمکم کنید.اینجا پزشکی که باشما درارتباط باشه هست من نمیتونم تهران بیام

سمانه صالحی

ممنونم منتظرتماستونم

زهرا

سلام ببخشید هزینه لیزر چقدر هس؟

رسولی

ببخشید میشه به مرور زمان خوب شد یا حتما باید بریم دکتر

ز.ه

سلام.من ۱۴ سالمه و ی ساله که به گوشت اضافه مقعدی دچارم.اصلا اذیتم نمیکنه ولی میترسم .میشه با روش های خونگی درمان شه ؟

یلدا

سلام خسته نباشید دخترم ۱۸ سالمه یه چیزی شبیه گوشت اضافه اندازه یه بند انگشت کنار مقعدم بیرون زده نامز دارم رابطه مقعدی دارم بعد از رابطه درد دارم خطرناک هست

فاطمه

سلام وقتتون بخیر
من دوتا از این زائده های گوشتی مقعدی دارم
اول به شدت خارش داشت و بعد اینکه خاروندم این دوتا زائده به وجود اومد
تقریبا یه ماهی میشه
چیکار کنم؟

فاطمه
پاسخ به  admin

خیلی ممنونم از پاسخگویی
حالت گوشتی دارند
چیکار باید کنم
حتما باید عمل بشن؟
مجردم میترسم ازدواج کنم

مهرنوش

سلام مهرنوشم ٢١ساله معقدم گوشت اضافه دراورده يبوست داستم بعد يبوست خون زيزي خيلي كم با مدفوع دارم بايد چيكار كنم

M.r
پاسخ به  admin

سلام خسته نباشید وقتتون بخیر ببخشید برای لیزر کردن نیاز ب بیهوشی هست؟ اگه نیاز هست بیهوشیش کامله یا ن؟
ممنون از لطفتون

نصراله

سلام خسته نباشید یه ۵ماهی میشه که کنارمقعدیم گوشت اضافه ب وجود اومده اولش کوچیک بود اما الان بزرگ شده و خیلی نرمه و ب نظرم داره بزرگترمیشه ادرستون کجاست و چه وقتای هستین

احسان امیدی

سلام بنده یه گوشت اضافه روی لبه سمت بالای مقعدم زده شده که بعضی وقتا عفونت میکنه و ترشح میده،
همراه با سوزش و التهاب میشه ،
مخصوصا زمان خالی کزدن روده،
در ضمن سه ماه پیش روی مقعدم مثل یه کیسه اندازه تخم مرغ خون آیه جمع شده بود که ترکید.
.از اون پس تا حالا مونده و شبیح به یه جوش گوشتی اندازه گندم که بیشتر وقتا که عفونی میشه میزنه بیرون. و زمان دسشوی رفت،
ممنون میشم،

معصومه

سلام‌ چندسال پیش یه ًضایع پوستی تومعقدم بوددوباربردم بالیزرسوزوندم.دفعه سوم نتونستم برم من باپمادهیدروکورتیزیون .پمادوولیدوکایین اچ باهیدروکورتیزون.زدم خوب نشدتایه مدت دیگه ای برطرف شداماالان پشت معقدم خارش شدید.داخل معقدم هست بدجورنابودم کرده سوزش ودردپوستم ازبین رفته الان نمیدونم دکترچی برم جراح معقدیاپوست چون پوستم اسیب دیده راهنمایی کنید

آیدا

سلام ببخشید دستگاه لیزری که باهاش ضایعه رو برمیدارن چیه؟ پلاسمایی هست یا دستگاه دیگر؟

Mona

سلام پسرمن 4سالشه بیشتر وقتا یبوست داره امروز متوجه شدم یک تیکه خیلی کوچک کنار مقعدش هست این چی میتونه باشه?

طاهره

من.دو.سه.هفته.حامله.ام.این.دو.سه.هفته.وقتی.دشویی.میروم.وقتی.زور.میزنم.حساس.میکنم.جلوی.دهانه.منقدم.گوشت.اضافه.میایددلیلش.چبه.

اقبال

سلام من موقع مدفوع کردن با فشار اضافه گوشتی به بیرون میاید و بعد از مدفوع خودش بعداز کمی داخل میرود وبعضی مواقع دو تا سه ماه ی چند روزی خون دارم و خون روان ک خیلی زیاد میاد با مدفوع ممنون میشم ج بدید

مریما

سلام من کنار خروجی مقعد ی گوشت اضافه کوچیک هست و از زمان تولد وجود داشته و الان که ۲۰ سالمه خونریزی روده گرفتم این به همون مربوطه؟ شنیدم اون توده ها میگن غیر سرطانی

رشید

سلام خسته نباشید خانم دکتر
من ۲۲سالمه چند ماهی است در مقعد دارم وگوشت اضافه در کنار مقعد ولی الان چند روزی است کهپشتم را با دستمال تمیز میکنم اب زرد رنگی روی دستمال کاغذی است نمی دانم چه کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید

Sil

سلام من قسمت مقعد ام ی چیزگوشتی خیلی نرم به‌وجود اومده بعد خیلی درد داره چ مریضی هستش و چطوردرمانش کنم؟

راضیه

سلام من ۶ ماهه باردارم یک دوماهی میشه میبینم گوشت اضافه ای دارم مقعدم باید چیکار کنم رفع میشه یا باید دکتر برم ؟؟؟؟هیچ علائمی هم ندارم

زهرا

سلام ببخشید ایا رابطه از عقب باعس اوردن گوشت اضافه میشود ؟

امیر
پاسخ به  admin

سلام چندماه قبل یه دانه سفیدرنگ نزدیگ مقعدم درامد بادرد شدید وخارش بعداز چندوقت شکل گوشت شده و یه خارش داره ویه مایع زرد رنگ ازش خارج میشه چکارباید بکنم

نفس

سلام خانم دکتر من دخترم و 18سالمه 2ماهه کنارمعقدم گوشت اضافه زده و هیچ دردو خون ریزی ندارم مجردم و رابطه معقدیم نداشتم ک بگم از اونه دلیلش چی میتونه باشه و اینکه چون علاعمی نداره با پماد از بین نمیره؟

رضا

سلام
حدود یکسالیه که یه ضایعه گوشی کنار مقعدم ظاهر شده که گاهی وقتا همراه با سوزشه
در هفته یکبار فوتبال بازی میکنم و کارمم پشت سیستمه
طبق توضیحاتی که دادید فکر میکنم چیز خاصی نباشه و با لیزر حل بشه . درسته ؟
لطفا راهنمایی بفرمایید .

نوربخش

سلام ،یک سال و نیم میشه دور مقعدم ضایعه دارم،چهار ماه پیش عمل لیزر کردم ولی دوباره زده بیرون،درد دارم،طوری که نمیشه راه برم برای دفع مزاج اذیت هستم،بعض وقتا هم چرک میده لطفاً راهنمایی بفرمایید؟ممنون؟

هموطن

سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر من یک پسرم ۱۶ سالم من مشکل یبوست داشتم الانم دارم خب ولی کمتر قبلاً به علت یبوست داشتن دفن به صورت درست انجام نمی‌شد و برای اینکه در به خودم فشار نیارم بعضی موقع‌ها مثلاً با درد این انگشت خودمو می‌کردم داخل مقعدم که دفع مدفون بیاد بیرون که از فشار از روی خودم بردارم به خاطر همین زیاد اقدامی نکرد نمی‌دونم چیکار کنم باید لیزر انجام بشه الان نگاه می‌کنم خودم آزمایش می‌کنم زیاد اون طوریم که بگی گشاد نشده ولی اندازه یک روزنه معلومه وقتی که اندازه یک روزنه معلومه… Read more »

علیرضا

سلام وقتتون بخیر،چند روزی که یبوست گرفتم موقع مدفوع کردن با فشار اضافه یه تیکه گوشت قرمز رنگ بیرون میزنه و مثل رگی که خون
ازش میریزه میمومنه و خون روان ازش میاد قرمز شفاف میشه رانماییم کنید چیکار کنم

زینب
پاسخ به  علیرضا

سلام من نزدیک ۱۰ سال که همین مشکلو دارم یبوست دارم وموقع دشویی کردن گوشت میزنه بیرون یک بار عملش کردم فایده نداشت دوباره همونطور شدم چقدر زجر کشیدم وقتی عمل کردم مرگم اومد جلو چشم الان هم اگه بمیرم حاضر نیستم عمل کنم چون دردش آدمو دیوانه میکنه

فاطی
پاسخ به  زینب

سلام من الان نزدیک ۴ سال ی تکه گوشت اضافی دارم اصلا درد نمیکنه سوزش خارش ندارم ….من فکر میکردم خوب میشه ولی نشد باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنین ؟ باید لیزر کنم !؟

جواد

عالی

جواد

ببخشید تهران نمیتونم بیام میخواستم بدونم بجنورد هم همکاردارید خانم اگه باشه بهتره

اسماعیل کریمی

من ۱۰ ساله از دو طرف مقعد گوشت اضفی دارم میترسم لیزر کنم آیا خطر سرطان داره؟

***

سلام خسته نباشید این شماره واتساپی که تو سایت هست تو واتساپ وجود نداره