مرکز درمان بواسیر(هموروئید)، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

  • آدرس
    تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5
  • تلفن
    ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   -   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶
  • شنبه-چهارشنبه 8:00 تا 22:00
    مشاوره تلفنی: 7:00 تا 23:00

عکس واژن زنان (مهبل) + محل دخول + بیماریهای واژن

عکس واژن زنان (مهبل) + محل دخول + بیماریهای واژن

واژن یک کانال عضلانی است که با غشاهای اعصاب و مخاط پوشانده شده است. از جمله رحم و دهانه رحم را به قسمت خارج بدن متصل می کند، دوره های پریود (قاعدگی) ، مقاربت و زایمان از طریق واژن اتفاق می افتند. معمولاً هنگامی که افراد در مورد واژن صحبت می کنند، منظورشان ولو یا همان فرج است، که قسمت خارجی دستگاه تناسلی زنان می باشد. فرج از قسمت های زیر تشکیل می شود:

  • لابیا
  • دهانه واژن
  • کلیتور
  • مجرای ادرار

رایج ترین بیماری در بانوان زگیل تناسلی زنان است که طی تماس (لمس) ناحیه تناسلی بیمار با فرد سالم یا رابطه جنسی ایجاد می شود.

بخش های مختلف واژن و وظیفه آن

طبق گزارش مجله خبری healthline ؛ مانند هر عضو دیگری در بدن، واژن نیز از اعضا یا بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام عملکرد منحصر بفرد خود را دارند. در ادامه به بررسی کامل آنها و وظیفه شان می پردازیم:

مشخصات واژن خوب

دهانه یا دهلیز واژن

دهلیز واژن یا داخل رحم بخشی از دهانه واژن است که بین مجرای ادرار و مقعد قرار دارد. خون قاعدگی از این قسمت خارج می شود. همچنین مقاربت جنسی، زایمان و تولد نوزاد از کارایی های دیگر دهلیز واژن است. 

دیواره واژن

دیواره واژن از عضله ای پوشانده شده که غشای مخاطی آن، مشابه بافت دهان است. این دیواره حاوی لایه هایی با بافت کشسانی است. سطح دیواره همچنین حاوی بافت طویلی به نام روگا است که باعث می شود مهبل در هنگام رابطه جنسی یا زایمان گسترش یابد.

بافتهای دیواره واژن در طول چرخه قاعدگی دچار تغییرات هورمونی می شوند. سلولهای موجود در لایه خارجی بافت گلیکوژن را ذخیره می کنند. در طی تخمک گذاری ، این لایه ریخته شده و گلیکوژن توسط باکتری ها تجزیه می شود.

پرده بکارت

پرده بکارت یا هایمن یک غشای نازک است که دهانه واژن را احاطه کرده است. اگرچه شکل و اندازه های آن متفاوت است، اما شکل اکثر آنها هلالی و مانند نیمه ماه است. این حفره باعث می شود خون قاعدگی از واژن خارج شود.

هنگامی که کسی برای اولین بار مقاربت می کند یا چیزی را به واژن وارد می کند، ممکن است هایمن پاره شود. این اتفاق ممکن است در حین ورزش شدید هم بیفتد.

محل دخول

بین لابیا مینور و لابیا ماژور؛ پایین تر از مجرای ادرار دریچه ای وجود داشته که در ابتدای پرده بکارت قرار دارد. به این قسمت محل دخول واژن گفته می شود. به طور عادی فاصله ورودی واژن تا دهانه رحم به طول 8 تا 12 سانتی متر است.

عکس محل دخول واژن

یکی از مشکلات رایج، واژینیت، التهاب مهبل است. سایر مشکلاتی که این عضو را تحت تاثیر قرار می دهد شامل بیماری های مقاربتی، سرطان واژن و سرطان فرج است. درمان مشکلات واژن بستگی به علت آن دارد.

بیماری ها و حفظ سلامت واژن

نسبت به زندگی هر فرد قرار گرفتن در شرایط مختلف می تواند آنها را با اتفاقاتی روبرو کند. در بعضی از موارد ممکن است یک سوزش یا خارش گذرا باشد. ولی در بعضی دیگر ممکن است علائمی از یک بیماری جدی باشد. در ادامه به بررسی این بیماریها می پردازیم:

بیماریهای مهبل

واژینیت یا ورم مهبل

واژینیت التهاب واژن یا مهبل در نتیجه ابتلا به عفونت است. این عارضه ممکن است علائم ناراحت کننده ای به همراه داشته باشد. از جمله:

  • خروج ترشحات از واژن
  • خارش
  • احساس سوزش

نسبت به علت آن، واژینیت انواع مختلفی دارد. متداول ترین انواع آن عبارتند از:

  • واژینوز باکتریال: یک عفونت باکتریایی است که از رشد بیش از حد باکتری ها داخل واژن ناشی می شود. این عارضه هنگامی اتفاق می افتد که عاملی باعث تغییر pH واژن شود، مانند دوش واژینال مکرر. واژینوز باکتریال یک نوع عفونت مقاربتی (STI) نیست ، اما رابطه جنسی با چند شریک جنسی می تواند احتمال ابتلا به این عارضه را افزایش دهد.
  • عفونت مخمر: عفونت مخمر واژن زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد نوعی مخمر به نام Candida albicans در واژن وجود داشته باشد. عفونت های مخمر مهبل بسیار شایع است. علائم آن ممکن است شامل خارش ، التهاب و ترشحات سفید و غلیظی باشد که ظاهری پنیرک مانند دارد. عفونت های مخمری معمولاً با استفاده از داروهای ضد قارچ و بدون نسخه (OTC) قابل درمان هستند.

حتما ببینید! عکس تبخال تناسلی داخل و بیرون واژن

  • تریکومونیازیس: غالباً به عنوان “تریچ” شناخته می شود ، تریکومونیازیس یک بیماری جنسی است که توسط انگلی به نام Trichomonas vaginalis ایجاد می شود. اغلب باعث ترشحات سبز یا زرد همراه با بوی ماهی و همچنین سوزش و قرمزی می شود. با آنتی بیوتیک درمان می شود. برای جلوگیری از عفونت مجدد ، زوجی که باهم رابطه دارند باید تحت درمان قرار گیرند.

واژینیموس

واژینیسموس باعث انقباض غیرارادی عضلات واژن می شود. انقباضات عضلانی دخول آلت به مهبل را دردناک و حتی شاید غیر ممکن کند. این عارضه معمولا زمانی آغاز می شود که کسی برای اولین بار اقدام به رابطه می کند.

علت خاصی برای واژینیسموس وجود ندارد ، اما اغلب با آسیب های جنسی گذشته یا عوامل عاطفی مرتبط است. برای برخی ، ترس از رابطه جنسی دردناک به دلیل واژینیسموس می تواند باعث انقباض بیشتر عضلات شود در نتیجه درد بیشتری به همراه دارد.

بیماریهای مقاربتی

بیماریهای آمیزشی (مقاربتی) STI از طریق تماس جنسی منتقل می شوند و می توانند علائمی مانند ترشحات، زگیل های تناسلی یا زخم ایجاد کند. برخی از بیماریهای مقاربتی هیچ علائمی ندارند و فقط زمان غربالگری مشاهده می شوند. STI های متداول شامل موارد زیر هستند:

حتما بخوانید: زگیل تناسلی چیست ؛ چگونه تبدیل به رایج ترین بیماری جنسی شده است؟

فیستول واژن

این مسیر تونل مانند که دو ارگان مختلف را به یکدیگر متصل می کند، فیستول نام دارد. زمانی که این فیستول در واژن ایجاد شود، معمولا به آن فیستول وزیکو واژینال می گویند که اندام جنسی زن را به اندام های مجاور خود متصل می کند. از علائم شایع این عارضه می توان به بی اختیاری ادرار اشاره کرد. فرد زمان مشاهده علائم آن، سریعا باید برای درمان فیستول به پزشک متخصص مراجعه کند.

پرولاپس واژن

پرولاپس یا افتادگی مهبل زمانی اتفاق می افتد که به طور مکرر کشیده یا منبسط شود. این عارضه معمولا رحم را نیز درگیر خود می کند. زایمان طبیعی، فشار مکرر به شکم ناشی از چاقی یا کشیدگی حرکات روده و یائسگی می تواند خطر پرولاپس را افزایش دهد. پرولاپس انواع مختلفی دارد که می تواند واژن را درگیر خود.

سرطان

سرطان واژن بسیار نادر است. انواع مختلفی از سرطان مهبل وجود دارد ، اما شایع ترین آنها سرطان سلول سنگفرشی است که از پوشش واژن شروع می شود. در مراحل اولیه ممکن است هیچ علائمی ایجاد نکند. اما اگر گسترش یابد ، می تواند باعث خونریزی غیر معمول، ترشح یا ایجاد توده در واژن شود.

طبق آمار دو سوم سرطان های مهبل توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود.

علائم بیماری های واژن

علائم این بیماری ها نسبت به علت اصلی آن آنها، متفاوت می باشند و در هر فرد به یک شکل خود را نشان می دهند. برخی از علائم رایج است:

  • تغییر در مقدار، رنگ یا بوی ترشحات واژن
  • قرمزی و التهاب
  • خارش
  • خونریزی در حین یا بعد از رابطه جنسی
  • خونریزی بین پریود
  • خونریزی بعد از یائسگی
  • مقاربت دردناک

اگر هر یک از موارد بالا را تجربه کردید، سریعا به پزشک مراجعه کنید زیرا در صورت شروع درمان به موقع، بهترین نتیجه را گرفته و درمان می شوید.

نکاتی برای سلامتی واژن

شما می توانید خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها و عفونت های واژن را کاهش دهید. برای کاهش این خطرات لطفا نکات زیر را دنبال کنید:

  • خودداری از دوش واژینال. واژن به طور طبیعی خودش را تمیز می کند. دوش واژینال می تواند تعادل طبیعی باکتری ها و قارچ ها را بر هم بزند و منجر به عفونت شود.
  • از صابون های عطری خودداری کنید. عطرهای موجود در محصولات بهداشتی معطر مانند صابون ، پد و دستمال مرطوب می توانند پوست را تحریک کرده و تعادل pH فرج را مختل کنند. در عوض محصولات بی بو را انتخاب مناسبی هستند.
  • تعهد جنسی داشته باشید. اگر برای بار اول است که با فردی رابطه برقرار می کنید، حتماً از کاندوم استفاده کرده و به طور منظم آزمایش STI دهید.
  • تمرینات کگل انجام دهید. این ورزش به تقویت عضلات کف لگن کمک می کنند ، که می تواند به شما در کاهش خطر افتادگی واژن و ضعف کف لگن کمک کند. نحوه درست انجام این حرکات بسیار مهم است.
  • خود را واکسینه کنید. درباره واکسیناسیون برای محافظت از بدن خود در برابر HPV و هپاتیت B ، که از طریق رابطه جنسی منتقل می شود ، با پزشک خود صحبت کنید.
  • چکاپ های منظم داشته باشید. برای انجام تست پاپ اسمیر و غربالگری منظم سرطان دهانه رحم و HPV به پزشک مراجعه کنید. لازم است که زنان 21 تا 65 سال هر سه سال یک بار با آزمایش پاپ اسمیر غربالگری سرطان دهانه رحم انجام دهند. زنان 30 تا 65 ساله در صورت انجام آزمایش HPV همراه با تست پاپ اسمیر ، می توانند فاصله غربالگری را به 5 سال افزایش دهند.
ورم مقعد چیست؛ درمان خانگی ورم مقعد + علت و عکس

ورم مقعد چیست؛ درمان خانگی ورم مقعد + علت و عکس

آذر 11, 1401
تاثیر پماد لیدوکائین موضعی بر درمان بواسیر (هموروئید)-اثرات جانبی

تاثیر پماد لیدوکائین موضعی بر درمان بواسیر (هموروئید)-اثرات جانبی

آذر 19, 1401

مطالب مرتبط

شماره موبایل خود را جهت تماس کارشناسان میتوانید وارد کنید و به دیگران در سایت نمایش داده نمیشود
111 دیدگاه ها
تمام نظرات را نمایش بده
خدیری

خیلی جالب بود ممنون.

قموشی

محل دخول زیر سوراخی هست که برای دفع ادرار ازش استفاده میشه؟

.

سلام ممکنه از رو شلوار رابطه داشت و پرده پاره بشع

محمد
پاسخ به  .

نه برو حال کن روشلواری بعد به شوهر بدبخت آینده ات بگو باکره ام

بهنام
پاسخ به  admin

حرف حساب

عطا
پاسخ به  admin

والا هیچ پسری موفع ازدواج باکره نیست اصلا خداچرابکارت وخلق کرد که به خاطرش انقدبه جنس زن ظلم میشه

ناشناس
پاسخ به  admin

حرف حق!

امیر
پاسخ به  محمد

خخخخخ

ساسی
پاسخ به  محمد

🤣🤣🤣🤭🤭🤭👌👌👌

احمد
پاسخ به  .

این دیگه چه سوالی بود😄😄😄

....
پاسخ به  .

نه عزیزم

نسیم

سلام ببخشید من بعد از روابط جنسی با همسرم دچار سوزش ادراری میشم دکترهم رفتم فایده ای نداشت برای جلوگیری باید چه کاری انجام بدم.

ستایش
پاسخ به  admin

سلام ببخشید ممکنه رابطه جنسی از روی شلوارولباس باعث پارگی پرده بکارت بشه؟
تروخدا جواب بدید اظطراب دارم.

یعقوب
پاسخ به  ستایش

دوست عزیز تا دخول انجام نشه پرده بکارت هیچ آسیبی نمیبینه. خیالتراحت

الی
پاسخ به  نسیم

استفاده از روغن زیتون حین رابطه جنسی صد در صد درمان میکنه

Arasto

سلام خسته نباشین شرمنده این مال ی مرده
من انگار پایین تر از سوراخ آلت تناسلیم سوراخ دیگری داره نداره ها ولی یجورایی سوراخ کوچیکی ایجاد شده خیس میشه نه آنچنان زیاد خیلی کم نگرانم کرده اگر تونستین لطفا جواب بدین 🙏ممنون میشم بلکه دیگه به سایت مراجعه نکنم تو واتساپ جواب بدین خیلی مچکرم

SANA
پاسخ به  admin

فیستول چیه؟

هادی
پاسخ به  admin

شما سینوس یا کیست مویی داری من هم مشگل شمارا داشتم عمل کردم خوب شد

بنده ی خدا

سلام ببخشید محل دخول همون جایی هست که ازش عادت ماهانه خارج میشه؟

ناشناس
پاسخ به  بنده ی خدا

این پرسش من هم بوده همیشه که دقیقا از کجا میاد کاش همونجور که محل خروج ادرار رو تو تصاویر مشخص کردند این رو هم مشخص می کردند دقیقا از کدام قسمت بیرون میاد.

غزاله

سلام من و همسرم سوزش ادراری و سوزش واژن داریم خیلی سوزش مون افتضاحه چیکار کنیم و بزور میشی نیم و پا میشیم میریم سرویس بهداشتی نمیتونیم بشینیم ادرار کنیم بزور می شینیم چه کار کنیم ؟درد واژن هم داریم خیلی وضع واژنمون خرابه خواهش میکنم یه فکری کنین

ادمین
پاسخ به  admin

سلام من وهمسرش این مشکل رو داشتیم معمولا عفونت مقاربتی هستش قرص آنتی بیوتیک تجویز کرد

علی
پاسخ به  غزاله

شماسنگ کلیه دارید

حالا بماند
پاسخ به  غزاله

عنبر نسار استفاده کنید خوبه

زهرا

پرده باکارت چند سانت عقبه

فاتح

ممنون از راهنماهیتون💞

لیلا

سلام. من تا دو سال متاسفانه خودارضایی میکردم. تا قبل از اون خیلی زود تحریک میشدم اما بعد از این ماجرا دیر تحریک میشم. اگه خودارضایی رو ترک کنم این مشکلم برطرف میشه‌؟ خواهش میکنم جواب بدید‌⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩

لیلا

سلام. من متاسفانه یک بار بدون اطلاع از وجود پرده بکارت انگشتم رو وارد واژنم کردم. الان نمیدونم پرده دارم یا نه. یه لایه در ورودی اون وجود داره که یه حفره اونجا هست و یه طرف اون حفره کمی پارگی داره. بالای اون حفره هم یه خراش کوچیک هست. الان من پردم رو از دست دادم؟ باکره هستم؟ التماس میکنم جواب بدید⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩

نگار

فک کنم تنها کسی هستم ک نمیتونم رابطه از جلو داشته باشم وموقع دخول از دردش سریع پا میشم همه زن ها اولش اینطورین یا من فقط اینطوریم. بالای ده بار اماحان کردیم من نمیتونم
بعدش بین واژن و مقعدم زخم شده باز شده چرا اینطوریه؟
واژنمم دست میکنم مستقیم نمیره باید سمت پایین بکنم تا بره

Last edited 1 year ago by نگار
رضا

سلام خسته نباشید من چند سالی که باهمسرم اختلاف داشتیم و همش درگیری و ناراحتی داشتیم و الآ درگیرمان کمتر شده ولی نزدیک به 6 الی 7 ساله هیچ گونه رابطه ی باهم و حتی غیر از همسرم نداشتم والآ هم هیچ رابطه ی نداریم و کناره هم بشینیم و بخوابیم اصلآ دلم تقاضای نزدیکی نمی‌کند و بطور کلی دستگاه تناسلیم هیچ تحرکی و سفت شدن ندارد لطفآ منو راهنمای کنید سپاسگذارم

علی علاقبندزاده

بسیار عالی هست

حیدر

دراپیزیوتومی این مجرا آسیب نمیبیند

امنه ممتاز

سلام خسته نباشید.من باهمسرم رابط برقرارمی کنم وقتی میخاددخول انجام بده ورودی واژنم خیلی دردمی کنه وبادمی کنه بایدچیکارکنم؟؟؟

ریحانه

سالام ببخشید من ۱۴ سالمه بعد خواستم بدونم روی فرج یکم پایین ترش در واقع خطی وجود داره؟ اخه انگار یه خطی میبینم که فرج رو از هم جدا میکنه برام سوال پیش اومده که طبیعیه!

رها

سلام من با همسرم رابطه کامل از جلو داشتم و لی ب پشت خابیده بودم بعد اینکه تموم شد متوجه شدم منی داخل مقعد ریخته شده درصورتی ک اصلا از پشت دخول نداشت چطوری اینطوری شده

بابک
پاسخ به  رها

امکان نداره انقدر تحریک شده بودید
که نفهمیدید که کله الت رفته در مقعد
موقعی که. روبه پشت بخوابید طبیعیه

چرا واژن موقع رابطه جنسی میگوزه؟

عالی

نفس

مطلب خوبی بود ممنونم خیلی چیز ها آموختم

خانم رضوی

سلام خیلی عذرخواهی میکنم که اینقد شفاف بیان میکنم اما واقعا دغدغه دارم. الت تناسلی وارد نمیشه به هیچ عنوان. وقتی انگشت میکنم متوجه میشم از بالا یه استخون خیلی بزرگ پایینه انگار استخوان مثانه هست جوری که اصلا اجازه ورود چیزی بزرگ تر از انگشتم رو نمیده. پرده هم ندارم اما این گوشت خیلی سفت و استخونی اوله راه واژنم رو بسته خیلی پایینه. از بیرون هم پیداس توروخدا جدی جواب بدید

نگین

سلام من ۱۷ سالمه از وقتی ک سنم بیشتر شد متوجه شدم ک شکل واژنم با دخترای دیگ خیلی متفاوته و همیشه درگیر این بودم ک شاید پرده ندارم یا دارمو ارتجاعیه هیچوقت نتونستم تشخیص بدمو میترسم ک ب دکتر مراجعه کنم
تا همین چند روز پیش برای اولین بار از جلو رابطه برقرار کردم و هنگام دخول هیچ دردو خونریزی ای نداشتم اما بعد از چندساعت ک ب سرویس بهداشتی رفتم شاهد خونریزی کمی بودم
این خونریزی میتونه چ دلیلی داشته باشه؟!

Last edited 1 year ago by نگین
D.r shafiei
پاسخ به  نگین

سلام.حتما به دکتر زنان مراجعه فرمایید.

مریم

سلام خوبین من ۳بار از جلو رابطه داشتم ولی سرش فقط میرفت همونجایی که خون قاعدگی می اومد بعدخون ریزی هم داشتم آیامن الان پرده ندارم توروخداجواب بدین

علی
پاسخ به  مریم

سلام شما پرده بکارت پاره شده به دکتر زنان مراجعه کن

رضا جمشیدی

عالی بود واقعاً لذت بردم و خیلی آموزنده بود

ناشناس

عالی

مهسا

سلام ایا اگه الت مرد از روی شرت بره و بیا پرده پاره نمیشه نطفه بریزه روش چه

علی
پاسخ به  مهسا

سلام وقتی بره توبیادبیرون دیگه پردتم زده میشه بازم برودکتربرامعاینه

هههه

خیلی جالب بود من قبله رابطه جنسی سوزش ادرار دارم چیکار باید بکنم دکتر هم رفتم

جلال
پاسخ به  هههه

استرس زیادی دارید شما

هههه

سوزش ادرار دارم چیکار باید بکنم دکتر هم رفتم میگه مشکلی ندارم
میخواهم بدانم کیست تخمدان اگر داشت باشید باردار نمیشیم لطفا جواب بده

👆👆👆👆👆👆

ناشناس

سلام من بدون اطلاع انگشتم رو از جلو و پشت داخل کردم الان میخوام بدونم که من برده دارم یانه

امیر
پاسخ به  ناشناس

خون ریزی داشتی؟

سحر

سلام من و همسرم تازه ازدواج کردیم.تورابطه جنسی پرده بکارت من خون نیومد.واین دردسرشده و کارمون ب دعوا شایدجدایی برسه. میگه باکس دیگه بودی

سالار
پاسخ به  سحر

سلام بعضی از پرده های بکارت ارتجاعی هست و خیلی از مردم مطلع نیستند و اگر به پزشک قانونی مراجعه کنید شوهرتون متوجه میشوند که اشتباه کردند همچنین اتهامی را وارد کردند

سردار
پاسخ به  سحر

به پزشکی قانونی مراجعه کنید

مرتضی
پاسخ به  سردار

معاینه پزشک خیلی بهتر بهتون کمک میکنه

فاطمع

Awaiting for approval
سلام خسته نباشید من ازدواج کردم و رابطه از جلو چندین دفعه داشتم اما دو بارم رفتم دکتر و میگن پردت پاره نشده و سالمه علتش چیه ؟ موقع نزدیکی درد خیلی زیادی هم دارم

فاطمه

سلام من ازدواج کردم و نزدیکی داشتم ولی میرم دکتر میگن پردت پاره نشده و مثل اوله در صورتی که میگن اگه پاره شه خون میاد خودشون اینو بهم گفتن علتش چیه

صالحی
پاسخ به  فاطمه

به احتمال خیلی زیاد شما دارای پرده حلقه ای ارتجاعی هستید

آرش

ممنون از صحبتاتون

Z.p

تو سنوگرافی رحم مشخص میشه که بارداری یانه ؟

صالحی
پاسخ به  Z.p

اگر روزای اول باشه مثلا بعد از ۱۰ الی ۱۴ روز خیر سنو تشخیص نمی دهد . آزمایش بی بی چک یا بتا اچ بهتر مشخص می کند

ماندانا

می تازه نامزد کردم میخواستم بدون حتما باید رابطه جنسی داشته باشیم

ااا

ببخشید سلام من در داخل ورودی واژانم ماده سفید لزجی میبینم مشکلی هست؟

صالحی
پاسخ به  ااا

خیر . زیرا این ماده خودبخود ترشح میشه تا دیواره واژن را مرطوب نگه بدارد و مانع ورود عفونت به آن بشه. در واقع یه ماده ضد عفونی کننده ، خودِ واژن جهت جلوگیری از عفونت و بیماری ترشح می کند. مخصوصا این کار در بین خانمای بارداربیشتر مشهود هست. زمانی عفونت محسوب میشه که سبز رنگ و یا زرد همراه با سوزش و خارش و بوی بد مانند بوی ماهی گنندیده داشته باشد

Papoola

سلام ببخشید من بیرونه دهانه رحمم قرمز شده درد داره سوزش داره چیکار کنم

صالحی
پاسخ به  Papoola

سلام . باید نزد دکتر متخصص زنان و با مامایی چک و معاینه شوید. اگر ازدواج کردید هنگام نزدیکی این اتفاق می افتد شاید بخاطر اون سکس و رابطه باشه و خشکی دیوارهای واژن باشه . سوالتان کامل نبود که پاسخ جامع داده بشه

مهدیه

سلام خیلی عالی بود ممنون تشکر
خودم این کارو کردم . خیلی بد بود

محمد

کسانی که در اثر اتفاقات غیر قابل پیش بینی دچار دادگاه می شوند برای رفع نیاز جنسی در این دوران چه کنند؟

؟؟.
پاسخ به  محمد

سلام ببخشید من حس میکنم پرده بکارتم سوراخ بسیار بسیار ریزی داره برام در آینده مشکل ساز نمیشه؟

صالحی
پاسخ به  ؟؟.

سلام .خیر . بعضی از هایمن ها یا همون پرده بکارت ، پرده **غربالی** نام دارندکه داری سوراخ های ریز و مشبک هستن. چند نوع پرده در بین خانما هست. پرده مسدود، پرده ارتجاعی ، پرده حلقه ای ، پرده تیغه ای یا دیواری ، پرده غربالی و پرده دایره ای ؛ لازم به ذکر است که در بعضیا ممکنه هنگام نزدیکی از محل پرده خون جاری نشه ، در حالیکه دخول کامل هم انجام بشه

بیتا

پریود بودم و رابطه جنسی برقرار کردم مشکلی پیش نمیاد خیلی استرس دارم لطفاً جواب بدید

صالحی
پاسخ به  بیتا

در حین پریودی احتمال بارداری خیلی نزدیک به صفر هست. حتی دو یا سه روز قبلش هم ، شانس بارداری نیز کم هست. اما بعد از حالت پریودی احتمال بارداری مخصوصا توی دوران سیکل خیلی زیاد هست

زهرا

سلام خسته نباشید من و همسرم شبا از نزدیک رابطه جنسی برقرار می‌کنیم یکشب رفتم دست شویی دیدم ادرارم در خون هست و واژن هم بسیار سوزش دارد رفتم دکتر به نتیجه ای نرسیدم باید چی کار کنم

صالحی
پاسخ به  زهرا

احتمال عفونت اداری دارید حتما باید تست U/Aو U/C بدهید. پانترتون هم همینطور . ( یعنی هر دو نفر) عفونت واژن هم محتمل است. استفاده از داروهای در طب سنتی و رعایت دستورات بهداشتی حین رابطه و بعد از آن خیلی توصیه میشه

چنگیز

من با یک زن رابطه ازجلوداشتم تاخواستم جلو آبمو بگیرم ریخت توش ،بنظرتون حامله شد،

روح بزرگ
پاسخ به  چنگیز

بستگی داره اون خانم در چه هفته ی از عادت ماهانه باشه و یا اگر قرص مصرف کنه حامله نشه

آوا

سلام آیا این طبیعه که کسی که تاحالا رلبطه نداشته دهانه واژن کوچک و به اندازه یک بند انگشت باشه بطری که وقتی نگاه میکنه احساس کنه که داخلش هیچ چیزی نمیتونه بره ؟

ناشناس

ببخشید من در مورد بکارت سوال داشتم بکارت برا من زیر محل ادرار نه نزدیک یخورده پایین تر یه خراش داره که میرسه به اون سوراخ پایینی تو اینترنت ک میبینم هر یه جا یه چیز زده
ترو خدا کمکم کنیدخودارضایی داشتم ولی اصن خونی چیزی ندیدم

آوا
پاسخ به  ناشناس

عکسایی که تو اینترنت هستن یه چیز فانتریه یعنی یه چیزی که فقط شبیه واژن هست در واقعیت اونطوری نیست نگران نباش پرده بکارت داخل واژن هست و تاچیزی سخت مثل انگشت یا آلت نره تو پاره نمیشه و فقط پزشک میتونه تشخیص بده

ناشناس

آیا بکارت زیر محل ادراره

آوا
پاسخ به  ناشناس

داخل واژن هست با چشم دیده نمیشه باید ماما ببینه اونم با دستگاه عکسایی تو اینترنت فقط شبیه سازیه

سلام می شود پمادخوار ش یاسوزش توسط الت مردداخل فرج

خیلی راهنمای خوبی است اگرتوجه به این نکتهای مهم زناشوی توجه کنیم بسیاری ازناراحتیهای زنانه خیلی کمتر میشود ایرج بندرعباس

هانیه

سلام سوالی داشتم بین داخل دهانه رحم ی جوش های بسیار ریزی هست از چی میتونه باشه؟

میگ میگ

سلام من تقریبا نزدیک سوراخی که ازش پریود میشم یه خط ریزی از گوشت هست خیلی منو میترسونه آیا طبیعیه یا نه؟؟؟

Last edited 7 months ago by میگ میگ
سوگل

مفید بود

سحر

سلام منو نامزدم نزدیکی داشتیم بعد یهو آلتش به یه جای سفت خورد ک جفتمون درد داشتیم و من احساس سوزش داشتم نگاه کردم دیدم تا قبل از ورودی واژنم زخم شده خون میاد امکان داره پرده بکارت م از بین رفته باشه تورو خدا جواب بدیدالان هم چند روزه سوزش دارم برا اون زخم چیکارکنم