مرکز درمان بواسیر(هموروئید)، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

  • آدرس
    تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5
  • تلفن
    ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   -   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶
  • شنبه-چهارشنبه 8:00 تا 22:00
    مشاوره تلفنی: 7:00 تا 23:00

بهترین دکتر بیماریهای مقعدی در تهران و کرج – [سال 1402]

بهترین دکتر بیماریهای مقعدی در تهران و کرج – [سال 1402]

فوق تخصص بیماریهای مقعدی کیست؟ یا بهترین دکتر بیماریهای مقعدی در تهران و کرج چه کسی می باشد؟ بیماریهای گوناگونی که در مقعد یا نشیمنگاه ایجاد می شوند، می توانند دلایل متعددی داشته باشند. اما اصلی ترین منشا تمام این بیماری ها را می توان عدم تحرک و مصرف نکردن فیبر کافی دانست. خوشبختانه امروزه پیشگیری و درمان تمام این بیماریها با پیشرفت علم پزشکی امکان پذیر می باشد. کلینیک زارعی دکتر علیرضا زارعی از مطرح ترین مراکز درمانی در سطح کشور بوده که می توانید برای تشخیص دقیق و درمان قطعی به ایشان مراجعه کنید.

☑ گرفتن وقت مشاوره سریع

برای تعیین نوبت و مشاوره لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

معرفی بهترین دکتر بیماریهای مقعدی در تهران

بیمارانی که قصد درمان یا تشخیص بیماری خود را دارند که مربوط به هر ناحیه ای از مقعد بوده، لازم است بدانند که این موضوع شرم آور نیست و آنها حتما برای درمان سریع در اسرع وقت به یک متخصص بیماریهای مقعدی مراجعه کنند. چرا که با گذشت زمان نه تنها بیماری بهتر نشده، بلکه بدتر خواهد شد. به علاوه باعث طولانی تر شدن فرآیند درمان هم می شود.

از آنجا که بیماریهای نشیمنگاه اکثرا علائم مشابهی دارند متاسفانه خود بیماران قادر به تشخیص دقیق نوع بیماری مقعدی نبوده و شروع به درمان های خودسرانه با روشهای خانگی می کنند که باعث شده بی تاثیر باشد.

در نتیجه پیشنهاد می شود برای درمان و تشخیص حتما به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

درمان انواع بیماری های مقعدی توسط دکتر زارعی

می توان گفت که به اکثر بیماری و ناهنجاری هایی که در ناحیه رکتوم، راست روده و مقعد پیش بیاید بیماری های نشیمنگاهی گفته می شود. از دلایل به وجود آمدن آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یبوست
  • حرکات کند روده و خشکی مدفوع
  • نداشتن تحرک به اندازه
  • مصرف غذاهای آماده به خصوص فست فود
  • نخوردن فیبر، سبزیجات و میوه جات
  • نشستن یا ایستادن طولانی مدت

حتما بخوانید: بررسی کامل انواع بیماریهای مقعدی و نشیمنگاهی

برای مراجعه به کلینیک زارعی کافیست روی لوکیشن زیر کلیک کنید:

آدرس بهترین کلینیک لیزر بواسیر در کرج و تهران : تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5

بواسیر یا هموروئید

بواسیر چیست؟ در حقیقت، همه افراد هموروئید (یا بواسیر) دارند، دسته‌های بالش مانندی از سیاهرگ‌ها که درست در زیر غشاهای مخاطی پوشاننده پایین‌ترین قسمت راست روده و مقعد قرار دارند. می توان گفت زمانی آن را یک بیماری مقعدی در نظر میگیریم، که سیاهرگ‌ها در رکتوم مانند رگ‌های واریسی در پاها متورم و متسع شوند.

تصویر انواع هموروئید

بواسیر در زنان معمولاً به دلیل افزایش فشار ناشی از بارداری، اضافه وزن یا زور زدن در هنگام اجابت مزاج ایجاد می شود. در میانسالی، هموروئید اغلب به یک مشکل دائمی تبدیل می شود. تا سن 50 سالگی، حدود نیمی از جمعیت یک یا چند مورد از علائم بواسیر داخلی یا خارجی را تجربه کرده اند، که شامل درد مقعدی، خارش، خونریزی و احتمالاً پرولاپس شدن (بواسیر که از کانال مقعد بیرون زده است). اگرچه هموروئید به ندرت خطرناک است، اما می تواند یک حمله عود کننده و دردناک باشد. 

خوشبختانه، روش های درمان متعددی برای درمان بواسیر وجود دارد که می توانید در ادامه آنها را بخوانید:

مطلب پیشنهادی: درمان قطعی و سریع بواسیر

شقاق یا فیشر

شقاق مقعدی پارگی در بافتی است که قسمتی از رکتوم را زخم می کند. معمولاً در اثر ضربه‌ای مانند دفع مدفوع سفت ایجاد می‌شود. هنگام دفع، مدفوع سفت باعث درد شدید و پارگی شده که اغلب با مقدار کمی خون روی دستمال توالت یا سطح مدفوع همراه است.

عکس واضح از شقاق مزمن یا حاد

شقاق مقعدی یک بیماری شایع است و به راحتی می تواند تبدیل به یک عارضه مزمن شود، زیرا پس از اولین پارگی، حرکات روده دوباره به آن ناحیه آسیب می زند. عضله اسفنکتر زیر پارگی دچار اسپاسم می شود و لبه های پارگی را از هم جدا می کند. چرخه اسپاسم و درد، بیشتر به بافت آسیب می رساند و از بهبودی سریع جلوگیری می کند. در نتیجه بیماران حتما باید در ابتدا یبوست خود را درمان کنند.

همچنین بخوانید: درمان شقاق با انواع روشها

بهترین دکتر بیماریهای مقعدی برای فیستول رکتال

هنگامی که متوجه شدید فیستول دارید، استفاده از آنتی بیوتیک کمکی به درمان آن نکرده و می تواند به بدن شما هم آسیب بزند. در نتیجه به صورت خودسرانه از آن استفاده نکنید. ممکن است برای درمان این بیماری و تسکین علائم آن، جراحی لازم باشد. رایج ترین روش جراحی به عنوان فیستولوتومی شناخته می شود، روشی که در آن طول فیستول باز می شود تا یک شیار باز ایجاد شود که از داخل به بیرون بهبود می یابد. اگر مورد شما پیچیده‌تر است، ممکن است توصیه شود که یک درن مخصوص در فیستول برای چند هفته قبل از انجام جراحی اصلاحی قرار دهید.

The surgeons, gastroenterologists and other world-class experts at Tampa General Hospital’s Gastroenterology Institute can diagnose and treat anal and rectal conditions such as rectal fistulas.

جراحان، متخصصین گوارش قادر به درمان فیستول با نوین ترین روش جهانی به نام لیزر درمانی هستند. در کلینیک زارعی دکتر علیرضا زارعی و دستیاران ایشان در کمتر از نیم ساعت این بیماری را برای همیشه درمان می کنند.

https://www.tgh.org

کیست مویی

کیست مویی چیست؟ سینوس پیلونیدال یا کیست مویی یک سوراخ کوچک یا “حفره چرکی” در پوست است. معمولاً در ناحیه ای که باسن تقسیم می شود ایجاد می شود. به طور دقیق تخمین زده شده است که سینوس های پیلونیدال حدود 26 نفر از هر 100000 نفر را درگیر می کنند که حداقل سه برابر بیشتر از زنان در مردان وجود دارد. اگر روزی نشانه هایی از کیست مویی را حس کردید، سریعا برای درمان به یک دکتر کیست مویی یا متخصص بیماریهای مقعدی مراجعه کنید.

یک مشکل پوستی، فشار یا اصطکاک ممکن است باعث شود که موهای بین باسن به سمت داخل فرو بروند. این عارضه می تواند ناشی از ممکن است موهایی باشد که در اطراف ناحیه باسن رشد می‌کنند، یا موهای شل باسن یا جای دیگری که در اطراف شکاف باسن جمع شده و وارد سینوس پیلونیدال می‌شوند.

همچنین بخوانید: لیزر کیست مویی در تهران

زگیل تناسلی یا Genital warts

زگیل تناسلی یک عفونت شایع مقاربتی است که توسط ویروسی به نام ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود. این ویروس از طریق تماس مستقیم پوست به پوست با افرادی که اچ پی وی HPV روی پوست خود دارند منتقل می شود. در حین رابطه جنسی مقعدی و واژینال از فردی به فرد دیگر منتقل می شود.

اغلب متخصصان پوست داروهایی را تجویز می کند که در خانه روی زگیل تناسلی استفاده می کنید. این داروهای تجویزی عبارتند از: پودوفیلوکس برای زگیل های خارجی (برای جلوگیری از رشد سلول های زگیل) ایمی کیمود Imiquimod (سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند تا بتواند با HPV مبارزه کند).

لازم است بدانید که قطعی ترین روش برای درمان زگیل تناسلی لیزر درمانی بوده که تمامی زائده ها را یک جا از ریشه می سوزاند.

انواع توده تناسلی در مردان و زنان + درمان زائده با عکس

انواع توده تناسلی در مردان و زنان + درمان زائده با عکس

فروردین 12, 1402
عود یا بازگشت بواسیر بعد از عمل و جراحی

عود یا بازگشت بواسیر بعد از عمل و جراحی

خرداد 24, 1402

مطالب مرتبط

شماره موبایل خود را جهت تماس کارشناسان میتوانید وارد کنید و به دیگران در سایت نمایش داده نمیشود
0 دیدگاه ها
تمام نظرات را نمایش بده