مرکز درمان بواسیر(هموروئید)، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

  • آدرس
    تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5
  • تلفن
    ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   -   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶
  • شنبه-چهارشنبه 8:00 تا 22:00
    مشاوره تلفنی: 7:00 تا 23:00

رابطه مقعدی باعث بارداری میشود؟ + خطرات + کاهش عوارض

رابطه مقعدی باعث بارداری میشود؟ + خطرات + کاهش عوارض

رابطه مقعدی چیست و چند مدل دارد؟ این کار نوعی عمل جنسی است که مقعد به عنوان عضو جنسی زنانه کاربرد دارد. در این رابطه آلت تناسلی مردانه وارد مقعد می شود. البته این نوع رابطه جنسی مضرات بسیاری را به همراه داشته و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

رابطه مقعدی عامل بیماری های زیادی از جمله بواسیر و شقاق است زیرا ورود آلت مردانه به داخل مقعد می تواند عضله اسفنکتری و همچنین عروق خونی را تحت فشار قرار دهد که این امر نتیجه ای جز آسیب به عروق مقعد و پاره شدن بالشتک های هموروئیدی ندارد.

در نتیجه عروق ناحیه اتساع پیدا کرده و بواسیر ایجاد می شود. برقراری این رابطه به خصوص برای افرادی که سابقه ابتلا به این بیماری را داشته اند، ممنوع است.

مضرات و معایب رابطه مقعدی

این رابطه به شدت مضر بوده و می تواند مشکلات مختلفی را برای هر دو طرف ایجاد نماید. البته میزان مضرات این رابطه برای زنان بیشتر از مردان است. مهمترین عوارض جانبی که ممکن است پس از این رابطه فرد را درگیر نماید، به این شرح است :

یکی از مضرات بزرگ برقراری رابطه مقعدی انتقال انواع ویروس ها و بیماری های جنسی از جمله ایدز، HIV، کلامیدیا، زگیل تناسلی و… به بافت حساس این ناحیه است.

مطلب پیشنهادی: زگیل تناسلی چیست؛ علائم و علت / زگیل تناسلی مردان / زگیل تناسلی زنان

بازگشت منی آقایان

از آنجایی که ماهیچه های مقعد بسیار قدرتمند و محکم هستند، فشار زیادی را بر روی آلت تناسلی مرد اعمال می کنند. همین امر موجب می شود، هنگام انزال مایع منی نتواند به طور کامل از تناسلی خارج شود. پس زده شدن مایع منی در طولانی مدت، موجب آسیب به کیسه منی و غدد پروستات خواهد شد.

انتقال عفونت باکتریایی و بیماری های جنسی

ساختار مقعد به گونه ای است که می تواند به راحتی عفونت ها را منتقل و یا جذب نماید. بسیاری از بیماری ها مقاربتی از جمله زگیل تناسلی، اچ آی وی HIV، گونوره، کلامیدییا و …امکان انتقال از راه مقعد را دارند.

مقعد فاقد سلول هایی است که روان کننده طبیعی واژن را ایجاد می کنند. همچنین بزاق دهان را ندارد. پوشش راست روده نیز نازک تر از پوشش واژن است.
عدم روانکاری و بافت های نازک تر، خطر پارگی های مرتبط با اصطکاک را در مقعد و راست روده افزایش می دهد. برخی از این پارگی ها ممکن است بسیار کوچک باشند، اما همچنان روی پوست مشخص می شوند.

از آنجایی که مدفوع که به طور طبیعی حاوی باکتری است هنگام خروج از بدن از رکتوم و مقعد عبور می کند، باکتری ها به طور بالقوه می توانند از طریق این اشک ها به پوست حمله کنند.

این امر خطر آبسه مقعدی را افزایش می دهد، عفونت عمیق پوست که معمولاً نیاز به درمان با آنتی بیوتیک دارد.

ابتلا به بواسیر یا هموروئید

یکی از شایع ترین بیماری های که پس از رابطه جنسی شخص مفعول را درگیر می کند، هموروئید یا بواسیر است. زیرا رابطه مقعدی موجب اعمال فشار بیش از اندازه به عضلات این ناحیه شده، و این امر در بروز این بیماری نقش دارد.

انواع هموروئید

مطلب پیشنهادی: بواسیر خونی خطرناک ترین علامت هموروئید خارجی

گشادی مقعد به علت رابطه مقعدی

عضلات مقعد و رگ های این ناحیه به قدری حساس بوده که حتی عبور مدفوع سفت نیز می تواند به آنها آسیب بزند. داشتن رابطه مقعدی باعث آسیب زدن به عضلات ارادی اسفنکتر مقعد شده و عملکرد آنها را غیر ارادی می کند. این عارضه به مرور زمان باعث شل شدن دائمی عضلات شده که دریچه مقعد را گشاد کرده ” گشادی مقعد ” و بی اختیاری مدفوع را نیز به وجود می آورد.

گشادی مقعد به دلیل رابطه مقعدی

مطلب پیشنهادی: گشادی مقعد چیست و چه درمانی دارد؟

سوراخ شدن کولون یا روده

این عارضه نسبتاً نادر است، اما از آنجا که غشا کانال مقعد نازک تر از واژن و حساس میباشد، ممکن است اعمال فشار بیش از اندازه به خصوص اگر پرخاشگرانه باشد، موجب سوراخ شدن روده بزرگ یا همان کولون شود.

اگر بعد از رابطه دچار خونریزی شدید و درد شکم شدید، حتما با پزشک مشورت نمایید.

سرد مزاجی همسر

یکی از مشکلات مهمی که زندگی زناشویی شما را تهدید می کند، سرد مزاجی پس رابطه مکرر مقعدی است، زیرا زنان از طریق این رابطه به ارگاسم نمی رسند و این در طولانی مدت موجب سرد مزاجی آنها می شود.

از طرفی دیگر، انزال آقایان در رابطه مقعدی به دلیل تنگی کانال زودتر از رابطه عادی از طریق واژن اتفاق افتاده و به مرور زمان ممکن است مردان هم دیگر تمایلی به رابطه جنسی از جلو نداشته باشند.

عکس سرد مزاجی

بی اختیاری مدفوع

مهمترین عیب رابطه جنسی بی اختیاری در دفع یا خروج مدفوع است زیرا در اثر تکرار این رابطه اسفنکتر مقعد آسیب دیده و این خود زمینه را برای بروز بی اختیاری فراهم می کند. به عبارتی می توان گفت که فرد مفعول به گشادی مقعد دچار می شود.

رابطه مقعدی و مبتلایان به بواسیر

همانطور که ذکر شد این نوع از رابطه جنسی برای تمامی افراد ممنوع است، زیرا که مضرات بسیاری را به همراه داشته و موجب بروز بیماری های گوناگون در فرد می شود. اما این محدودیت برای افرادی که سابقه ابتلا به بواسیر داشته اند بیشتر است، زیرا این افراد شانس بیشتری برای عود مجدد بیماری خود دارند، پس باید با اجتناب از چنین رابطه ای از بروز مجدد بیماری خود جلوگیری نمایند.

مطلب پیشنهادی: درمان سرپایی بواسیر در اثر رابطه مقعدی

کاهش مضرات رابطه مقعدی یا رابطه از پشت

همانطور که در ابتدا هم گفته شد رابطه جنسی از پشت خطر بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود، ولی مواردی وجود دارند که برای به حداقل رساندن مضرات آن استفاده می شوند.

پس نکات زیر را به یاد داشته باشید :

  • برای کاهش درد و اثرات این رابطه از روان کننده هایی مانند وازلین، ژل های روان کننده بر پایه آب و …. استفاده نمایید.
  • استفاده از کاندوم می تواند ریسک ابتلا به بیشتر بیماری های آمیزشی را کاهش دهد. پس با وجود آنکه رابطه مقعدی باعث بارداری نمی شود، اما نیاز به استفاده از کاندوم همچنان وجود دارد.
  • در صورتی که هر گونه درد یا فشار مضاعف حس کردید، رابطه را متوقف کنید.
  • تا زمانی روغن جذب شود به آرامی حرکت کرده و پیشنوازی را فراموش نکنید.

رابطه مقعدی باعث حاملگی می شود؟

به طور طبیعی خیر ولی در برخی از بیماران آب منی وارد واژن می شود که در این حالت امکان بارداری وجود دارد. ولی چگونه؟

در زنانی که مبتلا به فیستول مقعدی هستند، احتمال بارداری از طریق مقعد وجود دارد. به این صورت که یک کانال باریک از مقعد به واژن ایجاد خواهد شد که آن دو را به هم وصل میکند. در نتیجه زمانی که منی وارد مقعد می شود، به داخل واژن نیز نفوذ می کند. این موارد احتمال بارداری از طریق رابطه مقعدی وجود دارد.

در نتیجه در صورتی که مبتلا به فیستول مقعدی هستید، سریعا برای درمان آن اقدام کنید:

درمان فیستول با لیزر درمان فیستول در خانه فیستول چیست

تشخیص رابطه از پشت

بسیاری از افرادی که این عمل را انجام می دهند، این سوال را دارند که رابطه مقعدی تا چه مدت قابل تشخیص است؟ آیا اگر یک بار رابطه از پشت داشته باشیم و دیگر نداشته باشیم می توان تشخیص داد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مقعد حالت ارتجاعی قوی دارد و پس از یک یا دو بار رابطه به حالت اولیه خود بر می گردد در نتیجه پس از 2 الی 3 روز معمولا قابل تشخیص نیست. ولی اگر این عمل عادت شده و به طور مکرر تکرار شود، پرز های کانال رکتوم مسطح شده و مقعد فرد شکلی قیف مانند پیدا می کند که در این صورت قابل تشخیص است.

رابطه مقعدی از نظر دین اسلام

رابطه مقعدی از نظر اسلام، به عنوان یکی از محرمات و ناپسندیده‌ ترین کارها در نظر گرفته شده است. در قرآن کریم و روایات اسلامی، رابطه جنسی از طریق مقعد به شدت ممنوع و حرام شناخته شده است. همچنین، از نظر پزشکی، رابطه جنسی از طریق مقعد با خطراتی همراه است و می‌تواند باعث آسیب‌های جدی به بدن شود. بنابراین، رعایت این نکته در اسلام و همچنین از نظر پزشکی بسیار حائز اهمیت است.

عوارض رابطه مقعدی در زمان پریود

رابطه مقعدی در دوران پریود یکی از مسائلی است که ممکن است برخی از زنان با آن مواجه شوند. این موضوع می‌تواند به عوارضی همچون درد، تورم و خونریزی در منطقه پیرامون مقعد منجر شود. احتمالاً عوارض بیشتری به دلیل حساسیت موقعیت می‌ تواند پیش بیاید.

در چنین شرایطی، مهم است توجه ویژه به بهداشت شخصی داشته باشید. مصرف مقادیر کافی آب و غذاهای حاوی فیبر می‌ تواند کمک کننده باشد. همچنین، از استفاده از داروها و کرم‌ های مشخصی که توسط پزشک توصیه شده‌اند، می‌ تواند تسکین بخش باشد.

ما همیشه تأکید می‌ کنیم که اگر با چنین مشکلاتی روبرو شدید، بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. او می‌ تواند شما را راهنمایی کرده و راه‌ حل‌ های مناسبی را پیشنهاد دهد. همچنین میتوانید برای مشاوره و درمان سریع با کلینیک زارعی در ارتباط باشید.

رابطه مقعدی در دوران بارداری

انجام رابطه مقعدی در دوران بارداری یا حاملگی خطرناک است؟

مقاربت مقعدی در دوران بارداری به طور کلی برای اکثر زنان با حاملگی کم خطر در نظر گرفته می شود اما بی خطر نیست. با این حال، مهم است که قبل از انجام هر گونه فعالیت جنسی در دوران بارداری، از جمله آمیزش مقعدی، در مورد هرگونه نگرانی یا سؤال با دکتر زنان خود صحبت کنید.
در اینجا چند نکته مهم در مورد رابطه مقعدی در دوران بارداری وجود دارد:

  1. ایمنی: مقاربت مقعدی به طور کلی در دوران بارداری بی خطر است تا زمانی که عوارضی مانند جفت سرراهی، نارسایی دهانه رحم یا سابقه زایمان زودرس وجود نداشته باشد. با این حال، مهم است که با واکنش های بدن خود آشنا بوده و با شریک زندگی خود برای اطمینان از راحتی و ایمنی صحبت کنید.
  2. اقدامات احتیاطی: برای کاهش خطر ناراحتی یا آسیب، استفاده از مقدار زیادی روغن در طول مقاربت مقعدی مهم است. علاوه بر این، استفاده از کاندوم می تواند به کاهش خطر ابتلا به عفونت های مقاربتی (STIs) کمک کند که به طور بالقوه می تواند به شما یا کودک شما آسیب برساند.
  3. ارتباط عاطفی: ارتباط باز و صادقانه با شریک زندگی خود در هنگام انجام هر گونه فعالیت جنسی در دوران بارداری کلیدی است. اگر نگرانی یا هرگونه ناراحتی دارید، مهم است که آنها را با شریک زندگی خود در میان بگذارید.
  4. موقعیت: یافتن موقعیت های راحت برای مقاربت مقعدی در دوران بارداری ممکن است نیاز به آزمایش داشته باشد. این مهم است که به حالت های بدن خود دقت کرده و موقعیت های مورد نیاز را برای اطمینان از راحتی و ایمنی تنظیم کنید.
  5. بامتخصص مشورت کنید: اگر در مورد برقراری رابطه مقعدی در دوران بارداری نگرانی یا سؤالی دارید، بهتر است با یک پزشک مشورت کنید. آنها می توانند بر اساس سلامت فردی و شرایط بارداری شما مشاوره شخصی ارائه دهند.

در نهایت، تصمیم برای برقراری رابطه مقعدی در دوران بارداری یک تصمیم شخصی است و آنچه احساس راحتی و امنیت می کند از فردی به فرد دیگر متفاوت است. مهم است که هنگام در نظر گرفتن هرگونه فعالیت جنسی در دوران بارداری، ارتباط، راحتی و ایمنی را در اولویت قرار دهید.

نحوه کاهش خطرات ناشی از ابتلا به بیماریهای جنسی

برای به حداقل رساندن خطر انتقال بیماریهای مقاربتی، فرد باید در هنگام رابطه مقعدی از کاندوم استفاده کند.
آنها همچنین باید به نوع روان کننده ای که استفاده می کنند توجه کنند، زیرا روان کننده های روغنی مانند ژل نفتی می توانند به کاندوم های لاتکس آسیب برسانند. روان کننده های مبتنی بر آب برای استفاده با کاندوم ایمن تر هستند.

طبق آمار پزشکی؛ استفاده از بزاق به عنوان روان کننده یک عامل خطر برای سوزاک در مردانی است که با مردان رابطه جنسی دارند. در نتیجه، استفاده از روان کننده تجاری ممکن است انتخاب مطمئن تری باشد.

کاندوم به عنوان روش 100 درصد در پیشگیری از بیماری های مقاربتی موثر نیست. CDC توصیه می کند که افرادی که در معرض خطر بالای HIV هستند، مانند افرادی که شرکای جنسی متعددی دارند یا با فردی که HIV دارد، در رابطه هستند، از پروفیلاکسی قبل از مواجهه یا PrEP استفاده کنند. این اصطلاح، مجموعه ای از داروهایی است که می تواند خطر ابتلا به HIV را در فرد کاهش دهد.

سوالات متداول درباره رابطه مقعدی

خیر. احتمال حاملگی از این طریق صفر است و فقط زمانی که انزال خارج از دریچه مقعد اتفاق بیفتد و به سمت واژن برود امکان بارداری وجود دارد.

خیر. فقط در صورتی که یکی از طرفین این درخواست را داشته باشد، معاینه صورت می گیرد.

پماد هیدروکورتیزون 1% چیست؟ چه کاربردی دارد؟ + روش مصرف

پماد هیدروکورتیزون 1% چیست؟ چه کاربردی دارد؟ + روش مصرف

آذر 17, 1402
عکس گشادی مقعد + علائم ✔️ روشهای درمان گشاد شدن مقعد

عکس گشادی مقعد + علائم ✔️ روشهای درمان گشاد شدن مقعد

آذر 19, 1402

مطالب مرتبط

شماره موبایل خود را جهت تماس کارشناسان میتوانید وارد کنید و به دیگران در سایت نمایش داده نمیشود
149 دیدگاه ها
تمام نظرات را نمایش بده
علی

سلام آیا رابطه مقعدی باعث کمر درد میشه

علی
پاسخ به  علی

بله دل درد همراه داره منی توی باسن وروده خالی میشه

سعید
پاسخ به  علی

سلام درد کمر ارتباطی با رابطه مقعدی نداره.

مهدی

باسلام اگه یک بر از نامزدم از پشت رابطه داشته باشم آیا احتمال بارداری یا کسر پریود می شود؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید

ارمان

آیا با یک با یا دوبار رابطه از پشت این مشکلات بروز خواهد داد

سعید
پاسخ به  ارمان

سلام اگر این رابطه باخشونت وبدون آماده سازی انجام بشه می تونه به مقعد آسیب بزنه مهم ترین شرط برای اینکه مشکلی ایجاد نشه انجام این رابطه با رضایت همسر وآماده سازی ذهنی وروحی وجسمی وآرامش وریلکس بودن است وهم چنین عدم زیاده روی دراین رابطه وهم چنین تناسب سایز آلت آقا با دهانه مقعد خانم می باشه.

ابی

سلام من با یک ترنس رابطه دهانی داشتم آیا امکان اش هست او بیمار بهم منتقل کند

محمد
پاسخ به  ابی

عشقي راستشو بخواي شما و افرادي مثل شما از ريشه و بنيان و پايه و اساس مردود و ترد شده هستيد هر چه زوتر و نا بيشتر از اين در اين باتلاق گنديده فرو نرفته اي خودتو نجات بده به ولله قسم
كه من خير و صلاح شما همشهري عزيز
را ميخواهم

سعید
پاسخ به  محمد

سلام خداوند همه را هدایت کنه تا گرفتار چنین رابطه های حرام وخارج از شرع نیفتیم.

محمد شفیعی

سلام ببخشید تو رو خدا کمکم کنید سوال این کہ بندہ معفول ھستم در زمان سکس مدفوع میاد خواستم بدونم چہ قرصی ھستش قبلا سکس بخورم کہ باعث جلوگیری بشہ و درد رو ھم حس نکنم خیلی عذابم میدہ اذیتم میکنہ یہ دنیا ممنون از بابت راھنمایی تون مرسی تشکر خیلی لطف بزرگی در حق بندہ میکنید با پاسخ تون بہ سوالم

فریبا
پاسخ به  admin

سلام خب اولش برو دست شویی بعد رابطه رو شروع کن

ارمین
پاسخ به  فریبا

مقهدت دیگه کنترول نمیتونه بکنه باز شده

سعید
پاسخ به  محمد شفیعی

سلام داداش میدونی این کارشما عمل قوم لوط است که خداوند اونا را عذاب ونابود کرد بهتره هرچه زودتر ازاین عمل قبیح ومشمیز کننده لواط توبه کنی.

امیر
پاسخ به  محمد شفیعی

ببین برو دستشویی و بد شلنگه ابو باز کن بگیر دم کونت اب بره توش و کلن شوسته شو بده مشکلی نداره

علیرضا

سلام چه جوری میشه تشخیص داد که رابطه جنسی از پشت آزمایش دارد ؟

نرگس
پاسخ به  admin

سلام من حدود ۴ روز پیش رابطه از پشت داشتم و منی داخل نریخت ولی از استرسی که داشتم قرص ارژانسی خوردم چند روز طول میکشه که پریود شم ؟؟ممنون میشم جواب بدین

Last edited 1 year ago by نرگس
نهال
پاسخ به  admin

سلام خسته نباشید رابطه داشتم بعد ارضا نشدن ایشون و فقط پیش آب ایشون بود قرص ارژانسی هم خوردم خاستم بدونم احتمال حاملگی هس ؟با پیش آب

کامبیز زرافشان
پاسخ به  admin

تعدادی از چین های دور مقعد بازمیشود که براحتی قابل مشاهده است .هرچه تعداد دفعات بیشتر یا نزدیکی خشگ انجام شود یا الت مرد کلفت باشد باز شدن چینها بیشتر است .بخصوص وقتی نزدیکی خشک انجام میشود

شیما

من رابطته از پشت داشتم بعد بخاطره فشار زیاد یکم مدفوع بیرون زد . عایا این خطرناکه؟

محمد
پاسخ به  شیما

بايد قبل از رابطه محل دخول را با وازلين بهداشتي بخوبي چرب ميكردي و ٥ دقيقه بعد رابطه شروع ميشد همينطور بايد آلت تناسلي طرف مقابل هم چرب ميشد
بدون شك خيلي خيلي تأثير داره

مملی
پاسخ به  شیما

برید دستشویی وتخلیه کامل قبل رابطه

Shaya

سلام،میخواستم بپرسم دکتر خانم هم دارید برای معاینه و جراحی،من الان نزدیکه سه ساله هموروئید دارم پیش دکتر هم رفتم گفت حتما باید عمل بشی ولی از ترس عمل و عوارضش تا حالا اقدام نکردم

علی پستچی

مشتی هستی و پر طرفدار

لیلا

سلام خسته نباشید من بواسیر دارم خواستم بدونم اگه لیزر درمانی انجام بدم میتونم رابطه از پشت انجام بدم چون شوهرم ازم میخواد ..آیا دوباره بر نمی‌گرده…ممنون میشم راهنمایی کنید

....

سلام من دختری هستم که مایعاتی مثل شیر و شیر کاکائو ویک بار مایع دستشویی وارد مقعدم کردم و بعد از ۳۰ دقیقه خارج کردم و شستوشو دادم ایا برایم مشکلی پیش می اید ؟

ناشناس
پاسخ به  ....

چرا شیر کاکائو؟

...
پاسخ به  ....

ما شیر کاکائو میخوریم
اصلا این کارا چیه اه از این به بعد چجوری شیر کاکائو بخورم

یاسی
پاسخ به  ...

🤣🤣

کریم
پاسخ به  ....

راست میگه چرا شیر کاکاو

باران
پاسخ به  کریم

مریضن مگه شیر کاکائو چراااااا اهههههه

ناشناس

سلام خسته نباشید
بعداز زایمان میتونیم از پشت رابطه داشته باشیم؟

ممنون میشم پاسخگو باشید🙏🏻

سعید
پاسخ به  ناشناس

سلام اگر قبل ازبارداری این رابطه را داشتی وامادگی جسمانی شما به زمان قبل ازبارداری برگشته ومشگل هموروئید ندارید می تونید این رابطه را با رعایت اصول وآرامش داشته باشید.

فاطمه

شوهر من رابطه از پشت خیلی دوس داره
چندین بار باهم حتی در ماه سه بار هم رابطه از پست داشتم و دارم آیا میخواستم بدونم که ضرر داره ؟
چون من مساعل بهداشتی مثل وازلین و کاندوم هم استفاده می‌کنیم
ممنونم از پاسخگوییتون 🙏🏽

مهدی
پاسخ به  فاطمه

اگر طوری باشه که به دیواره روده بزرگت آسیب وارد نشه و پاره نشه ، یعنی از روان کننده استفاده کنید و آروم رابطه داشته باشید اون ماهی دو سه باری که گفتی مشکلی رو ایجاد نمیکنه

لیلا
پاسخ به  مهدی

فرق نمیکنه وقتی دکتر متخصص می‌گویند بی‌اختیاری می آورد و ضرر دارد

سعید
پاسخ به  لیلا

سلام البته درمورد بی اختیاری دراین رابطه بین پزشکان هم اختلاف است اما درمقاله ای آمده بود که اگر این رابطه ناخواسته وناگهانی یا با خشونت وبدون آماده سازی خانم باشه می تونه باعث درصدی از بی اختیاری بشه.

سعید
پاسخ به  فاطمه

سلام این میزان رابطه اگر طبق شرایط انجام بشه مشکلی ایجاد نمیشه واگر سایز آلت همسرتون با دهانه مقعد تون تناسب داره نگران گشادی مقعد نباشید.

سنا شریفی

سلام من ۵ سال پیس بواسیر خونی داشتم ولی دکتر رفتم دارو داد خوب شدم خونریزی نمیکنم ولی بواسیر هنوزم هست چون موقع دستشویی متوجه میشم الانم ازدواج کردم شوهرم رابطه از مقعد میخاد ولی من میترسم بازم ب اون درد مبتلا بشم چیکار کنم

محمد
پاسخ به  سنا شریفی

در كل و اصولأ همانطور كه بيشتر علما رابطه از پشت بين زن و شوهر را حرام دانسته و آن را عملي بسيار زشت و به دور از رفتار صحيح زناشوئي ميدانند به نظر من هم ( البته نظر و عقيده شخصي )
اين رفتار خيلي زشت و ناپسند و به نوعي برداشته شدن بعضي حرمت ها بين زن و شوهر است و به قولي شكستن حيا و شرم بين زن و شوهر است

لیلا
پاسخ به  محمد

من هم موافقم
بجز آسیب ودرد برای،طرف مقابل چیزدیگری ندارد البته کسی که انجام میده برای ایشون لذت داره

سعید
پاسخ به  محمد

سلام محمداقا البته این رابطه را بیشتر علما مکروه دانستن نه حرام تعداد کمی هم احتیاط آورده یا جایز نمیداننداینکه فرمودی این رفتار زشت وناپسنداست به ذهنیت ونگرش منفی شما به این رابطه برمی گرده والا وقتی زوجین برای این رابطه توافق دارند کدام حرمتی بین زن وشوهر شکسته میشه؟

محمد
پاسخ به  سنا شریفی

سلام چه داروی استفاده کردی بهم میگی بگیرم

fmmm
پاسخ به  سنا شریفی

سلام دوست عزیز
میخواد که میخواد قبول نکنین اصلا بگین ضررداره و تمام. میخواد ناراحت بشه که بشه به جهنم

نیکتا روشن بین

سلام، بنده مفعول هستم، اگه امکانش هست یک نفر بهم معرفی کنید

علی

سلام من الان تناسلی کوچیکه هست اگر بخوام بزرگتر بشه میشه این کار کرد یانه بعد خیلی زود انزالی درمانی چه جوریه. میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

Last edited 1 year ago by علی
علی
پاسخ به  علی

از روغن خراتین استفاده کن

حسین
پاسخ به  علی

سلام خسته نباشید
یسوال داشتم اگه فقط۴بار رابطه مقعدی داشته باشی برای مرد مشکلی پیش میاد؟هر بارم تایم زیادی دخول نشده بود اگه قرصی چیزی لازمه لطفا بگید

فرهاد

سلام خسته نباشید ببخشید من با دوستانم بعضی موقع ها با هم شوخی میکنیم بهم انگشت میریم ولی از روی لباس میخواستم بدونم که باعث گشادی سوراخ میشود و اینکه من بعضی موقع ها فکر میکنم که نکنه کسی با من رابطه از پشت داشته خیلی استرس دارم میشه بگید که از چه تشخیصی بفهمم کسی منو از پشت نکرده البته ببخشید یه زره سوال من بد بود لطفا جواب دهید

Shaghaygh

سلام من تا حالا از مقعد رابطه نداشتم اما بخاطر خاسته ی طرف مقابلم میخام اینکار رو بکنم اما واقعا نگرانیای زیادی دارم و یکی از اون نگرانیا خروج مدفوع هست غیر از تخلیه ی قبل رابطه میترسم بازم کثیفیی باشه و …حتی اگ خیلی کم باشه واقعا ترسناکه راهی هست که کاملا تمیز باشه و خیالم راحت باشه که کوچیک ترین بیرون زدگیی اتفاق نمیفته؟ منظورم دیواره های مقعد هستن که کاملا تمیز باشن

مهدی
پاسخ به  Shaghaygh

بله ، سرم شستشو استفاده کنید

احمد
پاسخ به  Shaghaygh

خودتو با آب گرم شست شو بده تخلیه میشی نگرانی هم نداره

ارشام

سلام اگر مایع منی در مقعد ریخته شود و شخص اونو از مقعدش تخلیه نکند بعد از چه مدت از بین میرود

raha

سلام وقت بخیر اگه از پشت رابطه داشته باشیم هنگام ازدواج ازمایش مییگرن و مشحص میشه؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید

ستایش
پاسخ به  admin

اسم آزمایش چیست
از چه طریقی آزمایش می‌کنند

هوشن
پاسخ به  raha

ضمن عرض احترام
غير از اینکه رابطه مقعدی از نظر شرعی و پزشکی ممنوع است چرا قبل از ازدواج رابطه داشته باشی اون هم از نوع مقعدی؟

ناشناس
پاسخ به  raha

خیر اصلا چنین آزمایشی نمیگیرن اصلا باور نکن اگه یکی به زور بزاره کون دیگری اونم شکایت کنه پزشک قانون تشخیص میده وگرنه برا ازدواج چنین چیزی نیست

کامبیز زرافشان
پاسخ به  raha

در موارد زیادی مادر یا خواهران مرد میخواهند که تست بکارت از جلو و مقعد انجام شود .وپزشک با مشاهده مقعد دختر براحتی تشخیص میده که دخول از پشت انجام شده یانه چون تعدادی از چینهای دور مقعد بازتر میشوند مشگل هم انستکه خود مادر یا خواهر داماد بادختر میروند .مگر انکه دختر وپسر قبل از ازدواج باهم رابطه داشته باشند

صدف

سلام خسته نباشید ببخشید من چند وقت پیش رابطه مقعدی داشتم حدود سه دفعه در حد ۳ دقیقه الان ۶ روز است که از زمان پریودی من گذشته است به نظرتون مشکل از چیه و اینکه چکار کنم پریود بشم؟

سورنا
پاسخ به  admin

باسلام دکتر من تو حالت پریودیم از مقعد رابطه داشتم از همون روز کمر درد شدید دارم آیا مربوط میشه ب رابطه

محمد
پاسخ به  صدف

هيچ خبر داريد رابطه از پشت روي چهره شما هم شديدأ تأثير داره گودي و سياه شدن زير چشمها و تيرگي پوست

سعید
پاسخ به  محمد

سلام اصلا چنین چیزی اعتبار علمی نداره وسخنان عوامانه است.

amiraliامیر

سلام جناب دکتر طول آلتم 18سانت و سنم پانزده هست. چه کارکنم
به نظرتو ن نرمال هست

ریحانه
پاسخ به  amiraliامیر

سلام
اندازه متوسط آلت در حالت شل در محدوده ۶ تا ۱۱ سانتی متر هس.
اندازه متوسط آلت در حالت راست شده در محدوده ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر هستش.
و اینکه سرما و خستگی روی اندازه آلت به صورت موقت تاثیرداره
پس در نتیجه اندازه التت کاملا مناسبه

جعفر سعبانی

آیا رابطه طولانی ازپشت با همسر عوارض آن گرفتگی عضلات کتف را درگیر میکند یا عفونت

سعید
پاسخ به  جعفر سعبانی

سلام گرفتگی عضلات کتف هیچ ربطی به رابطه مقعدی نداره اما عفونت به دلیل بیماری عفونی تناسلی آقا می تونه به خانم چه رابطه ازجلو یا عقب منتقل بشه.

آیدا
پاسخ به  سعید

سلام من با نامزدم رابطه از پشت داشتم و بعد اون آبش ریخت داخل و بعد که رفتم دستشویی یک تکه خون صورتی رنگ مشاهده کردم آیا امکان بارداری وجود دارد یا خیر

فرزاد
پاسخ به  سعید

آقا سعید چرا باهمه مخالفی به چه حقی تبلیغ لواط میکنی مریضی

علی

سلام حرف‌های که گفته شده اینجا من قبول ندارم، چون ۲۰ سال فقط رابطه‌‌ای مقعدی انجام میدم ولی هیچ بیماری نگرفتم تا همین الان.

سعید
پاسخ به  علی

سلام البته رابطه مقعدی اگر طبق اصول وبا آرامش انجام بشه فرمایش شما درست است.

نبات
پاسخ به  علی

‌وقتی این کارو انجام میدید چطوری کثیف کاری نمیشه و مدفوع بیرون نمیزنه میشه جواب بدید؟؟

جواد
پاسخ به  نبات

باید با آب داخلش تمیز کنی چندبار انجام بده تمیز میشه

پیمان

سلام سه چهار سال پیش تو حموم یه صندلی داشتیم زیرش یه میله بود خلاصه وقتی نشسته بودم روش یهو نمیدونم چطور میله زد بیرون وارد…..شد زیاد نه ولی از اون موقع شکمم صدا میده کمرم درد میکنه راه رفتنم یه جوری شده من کشتی میرفتم هیکلی بودم ولی از اون موقع پاهام و کمرم لاغر شدن هنوزم کشتی میرم ولی هیچ تغیری نکردم میخواستم ببینم چه راهی هست کمرم و پاهام به حالت اول برگردن؟

حسین

اگه زیر۱دقیقه و فقط ۴بار در۲ماه رابطه مقعدی داشته باشی و بعد رابطه خودتو شست و شو بدی بازم برای مرد احتمال مریضی هست؟
اگه هست یه روشی جلوی پای من بزارید🙏

احمد

من بیش از پانزده سال میشود رابطه مقعدی دارم و عادتم شده اکنون می خام بس کنم و تقریبا بیشتر از سه ماه شده کسی با ایم نزدیک نشده خیلی آلت تناسلی کلان در مقعدم داخل شده آیا امکان درمان وجود دارد چگونه میتونم بس کنم لطفا همکاری ام کنید

سعید
پاسخ به  احمد

سلام احمدآقا میدونی این عمل شما لواط است وخداوند قوم لوط را به دلیل لواط کردن عذاب کرد اگر خدای نکرده مرگت فرابرسه وبدون توبه ازدنیا بروی دچار خسران ابدی می شوی پس هرچه زودتر توبه کن ویک تصمیم واراده محکم واستوار داشته باش.

مریم

سلام آیا از رابطه ی مقعدی میشه حامله شد

جواد

سلام آیاامکان ارضاشدن زن از مقعد وجود دارد یا نه ؟
چون من بازنی رابطه ازمقعدرادارم وایشان اظهار ارضا شدن میکنند آیاامکانش هست یانه ؟

یلدا

سلام من با نامزدم رابطه از پشت داشتم و آیش ریخت داخل و زود پاک کردم و بعد چند ساعت از مدفوع ام خون اومد آیا امکان داره باردار شم یا خیر

ناشناس

سلام خسته نباشید این کار موجب بارداری میشه ؟
چون من یکبار این کار رو انجام دادم و پیش دکتر رفتم گفتش باردارم
چند وقت پیش دوباره رفتم دکتر گفتش باردار نیستم
ممنون میشم به سوالم جواب بدید

ناشناس

راستی اون موقع لاغر بودم ولی الان شکمم سفت شده و داره بزرگ میشه

فاطمه

سلام خسته نباشید آقای دکتر ،ببخشید من با دوس پسره قبلیم رابطه داشتم از پشت و الان میخام ازدواج کنم، ایا برم دکتر زنان ازمایشی چیزی بدم معلوم میشه یا نه؟؟؟و یا پشت پرده داره؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین🙏🏻

بهروز
پاسخ به  فاطمه

سوال خنده داریه
مقعد کجا پرده داره؟؟؟؟

اگه داشت چطور مدفوعت دفع میشههه

ریحانه

سلام.
من پانزده سالمه و دوماه ازدواج کردم،همسرم رابطه رو با خشونت شروع میکنه،جوری که بعدش دل درد و کمر درد زیادی دارم.
میخوام بودم ظرری داره؟
بعد اینکه با توجه به سن کمم دوست ندارم الانا حامله شم اما همسرم گوش به حرف نمیده،و اینکه من با ا رضایت خودم ازدواج نکردم و الان هم شوهرم یکمی تو انجام رابطه اذیتم میکنی طوری که هر شب رابطه میخوادو خیلی هم رابطه از پشت و اصرار داره.
من چکار کنم دکتر؟

Orkan
پاسخ به  ریحانه

دوست خوب من شما با یه حیون ازدواج کردین ینی چی آدم با همسر خودش چنین رفتاری میکنه آیا!؟ 😐

محمد

سلام رابطه مقعدی باعث کمر درد میشه

ایلا

من در رابطه مقعدیم اول بار ارضا شد ابشو داخل خالی کرد بعد از وند دقیقه باز از مقعد رابطه داشتیم ولی ارضا نشد وقتی واژنمو پاک کردم ترشحات مدفوعمو دیدم امکان داره منی با مدفوعم خارج و وارد واژنم شده باشه ؟؟؟

فرهاد زهدی

سلام خسته نباشید ما با دوستانمان شوخی شوخی بهم انگشت میرسم آیا باعث گشادی مقعد میشود یا خیر

زمستان

سلام من همجنسگرا هستم . رابطه مقعدی دارم . اگر هر یک ماه ی بار رابطه از پشت داشته باشم ایا ممکنه باعث بی اختیاری مدفوع شم یا دریچه مقعد ترمیم میشه و به حالت اولیه بر میگرده؟ آیا در مقعد مردان پرده ای هست ک بخواد پاره بشه و خطرناکه باشه؟

نگین

من بواسیر داشتم عمل کردم حالا نامزدم ازم رابطه مقعد میخواد آیا مشکل دارد

نگین
پاسخ به  admin

ایدز نمی‌گیریم

سعید
پاسخ به  نگین

سلام وقتی که شوهر یا نامزد سالم هستن وایدز ندارن چرا باید نگران ایدز باشید.

Amir ali

سلام خسته نباشید ببخشید من با دوست دخترم امروز بدون کاندوم دخول از پشت داشتیم
مشکلی پیش میاد یا خیر؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

سعید
پاسخ به  Amir ali

سلام مشکل اصلی گناه کبیره است که شما زنا کرده اید وباید ازعذاب الهی بترسید مشکل آسیب مقعد درمان میشه اما یک گناه شاید باعث بشه انسان به ورطه سقوط بیفته.

نگین

باسلام
ببخشید من بواسیر داشتم عمل کردم و حالا نامزد کردم خیلی اسرار دارد رابطه از پشت. داشت باشه با من اگر رابطه داشته باشیم ایدز نمی‌گیریم

محمد

سلام وقت بخیر من اسمم سارا هست 14 سالمه من حدود بیست بار با عموم از پشت رابطه داشتیم و دو سه بار خورده جلومو و بعدازچند ماه تو پارک با پسری از جلو رابطه داشتیم و خون اومد آخرش بعدش ریخت آبشو تو الان امکان بارداری وجود داره یا نه لطفاً جواب بدید خیلی برام مهمه

Last edited 11 months ago by محمد
Mmmm

سلام اینکه بعد از رابطه مقعدی حس میکنم مدفوع دارم اما چیزی نباشه طبیعیه؟و چقدر بگذره درست میشع؟

فرهاد زهدی

سلام خسته نباشید ببخشید ما با دوستانمان شوخی میکنیم به هم انگشت میریم ولی از روی شلوار آیا باعث گشادی مقعد و آسیب مقعد میشود

فاطی

سلام ببخشید من داخل حمام خودارضایی میکنم
ولی تا الان هم هیچ رابطه ای نداشتم
بعد حدود ۳یا چهار بار انگشت داخل واژنم کردم ولی نه دردی داشتم و نه خونریزی
امکان پاره شده پرده ی بکارت هستش؟؟
اگه میشه جواب بدید کل زندگیمو درگیر کرده😢

Last edited 9 months ago by فاطی
عسل
پاسخ به  فاطی

بله امکان پاره شدن پرده بکارت هست چون همه پرده ها خون ریزی ندارند

Last edited 7 months ago by عسل
مریم
پاسخ به  عسل

سلام خسته نباشید ببخشید وقتی از مقعد رابطه داشته باشی امکانش هست از جلو پردت پاره بشه ؟ممنون میشم جواب بدید خیلی برام مهمه

ناشناس

اگه رابطه از پشت باشه و همون لحظه بلند شی ممکنه آب منی وارد واژن شع و باعث بارداری شه؟

ناشناس

سلام دوست عزیز یک دوست من دختر هست همیشه خود ارضایی در حمام میکنه و با کسی تا حال رابطه نداشته آیا این مشکلی برای پرده بکارت میرسانه و یا اون را پاره می‌کند یا نه متشکر میشم اگر‌جواب بدهید

سهیل

سلام من ترنس مرد هستم مشاورم گفته باید بری پزشک قانونی ک ببینه رابطه داشتم یا نه من رابطه نداشتم با هیچکس ولی یکبار با اشیا از پشت خودارضایی کردم و حدودا ۲ و خورده ای سال پیش بوده ایا معلوم میشه؟؟

.....

سلام خسته نباشید آیا بعد از رابطه از مقعدارضا میشویم بلافاصله از جلو تا حدودی انجام رابطه شود امکان بارداری وجود دارد ممنون میشم جواب بدین

رسول ملایی

ایا رابطه جنسی مقعدی داشته باشیم ازپشت ومنی وارد مقعد شود و. ازقرص تنسی استفاده بشه احتمال بارداری هست