مرکز درمان بواسیر(هموروئید)، شقاق، کیست مویی، فیستول و زگیل تناسلی

  • آدرس
    تهران، ابتدای خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 14، طبقه 5
  • تلفن
    ۰۹۹۱۸۹۵۴۰۹۱   -   ۰۲۱۸۸۶۵۸۴۲۶
  • شنبه-چهارشنبه 8:00 تا 22:00
    مشاوره تلفنی: 7:00 تا 23:00

عکس گشادی مقعد + علائم ✔️ روشهای درمان گشاد شدن مقعد

عکس گشادی مقعد + علائم ✔️ روشهای درمان گشاد شدن مقعد

گشاد شدن یا ” گشادی مقعد ” بنا به دلایل متعددی می تواند اتفاق بیفتد. شایع ترین دلیل آن معمولا رابطه مقعدی (از پشت) است که افراد منفعل را در خطر ابتلا به این عارضه قرار می دهد. 

خود افراد معمولا زمانی متوجه این عارضه می شوند که اختیاری بر اجابت مزاج یا دفع گاز روده ندارند. در این هنگام می توان گفت که فرد به گشادی مقعد دچار شده است.

در این مطلب سعی داریم شما را بیشتر با علائم این عارضه، دلایل و روش های درمان آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

گشادی مقعد چیست؟

اتساع، گشاد شدن مقعد یا دیلاته شدن آنال، که در انگلیسی با اصطلاح An/al Dilation نام برده می شود، به باز شدن دریچه مقعد افراد به اندازه 2 سانتی متر و بیشتر گفته می شود که یکی از شرایط پزشکی و بیماریهای نشیمنگاهی می باشد. 

این عارضه در اکثر افراد به حدی نگران کننده و استرس زا است کا مانع از حضور آنها در بین دیگر افراد جامعه می شود زیرا با عوارض خوبی همراه نیست.

عکس سوراخ مقعد گشاد شده

علت گشادی مقعد

این عارضه دلایل مختلفی دارد که در صورت تکرار می توانند بسیار خطرناک باشند و تهدیدی بزرگ برای سلامت فرد به شمار بیایند. که شامل موارد زیر هستند:

رابطه مقعدی

یکی از مضرات خطرناک رابطه مقعدی؛ به وجود آمدن اختلال در عضلات اسفنکتر داخلی و خارجی و همچنین گشاد شدن مقعد است. در این حالت به کانال رکتوم آسیب وارد شده و در صورتی که تبدیل به عادت شود، دریچه به صورت قیفی فرو رفته در می آید. افرادی که دچار تکرار در رابطه جنسی از پشت پشت می شوند، عموما اختیاری بر دفع مدفوع و گاز معده خود ندارند. در این حالت می توان گفت فرد دچار بی اختیاری در دفع شده است.

عمل های جراحی در ناحیه نشیمنگاه

عمل های جراحی سنتی یکی از عوامل پر خطر و متعدد در پیش آمدن این عارضه هستند که احتمال گشادی مقعد را بالا می برند. اگر این عمل ها به گونه ای انجام شوند که به عضلات اسفنکتر داخلی یا خارجی آسیب برسد، دو حالت به وجود می آید. فرد دچار گشادی مقعد می شود یا تنگی دریچه.

بیماری شقاق

شقاق چیست؟ شقاق یا فیشر مقعدی یک زخم کوچک و باریک در کانال رکتوم یا خارج از آن است که اگر به حالت مزمن در بیاید، می تواند باعث باز شدن مقعد کمی بیشتر از حالت عادی شود. طی این بیماری به طور معمول فرد دچار یبوست می شود و سوزش و خارش را در ناحیه نشیمنگاه حس می کند.

مطلب پیشنهادی: لیزر شقاق / هزینه درمان شقاق با لیزر

عکس واضح از شقاق مزمن یا حاد

هموروئید یا بواسیر

بواسیر چیست؟ بیماری بواسیر داخلی عامل باد کردن سیاهرگ های هموروئیدی درون کانال رکتوم است. اگر فردی به بیماری بواسیر داخلی دچار شود (روشهای درمان هموروئید داخلی)، این سیاهرگ ها داخل مقعد او به اندازه ای رشد می کنند که ممکن است حتی زمانی که احساس دفع ندارد، دریچه او کمی باز بماند. در این حالت حتی ممکن است همیشه حس اجابت مزاج نصفه داشته باشد. انگار که چیزی داخل مقعد او فرو رفته.

مطلب پیشنهادی: عمل هموروئید / هزینه جراحی بواسیر با لیزر

عکس بواسیر داخلی و خارجی

یبوست

یبوست از آن دسته بیماری های نشیمنگاهی است که تقریبا تمام افراد حداقل برای یک بار هم که شده آن را تجربه کرده اند. طی این عارضه مدفوع به قدری سفت شده که به سختی در قسمت انتهایی روده حرکت می کند. اگر افراد به طور مدام دچار یبوست شوند، ممکن است به گشادی مقعد دچار شوند.

مطلب پیشنهادی: درمان فوری یبوست چیست؟

کهولت سن

کهولت یا بالا رفتن سن یکی از عوامل تاثیر گذار و زمینه ساز برای ابتلا افراد به بیماری های متفاوت است. زمانی که سن افراد بالا رفته و وارد دوره کهنسالی می شوند، ممکن است اعضا بدن آنها دچار اختلال در کارکرد شده و افتاده شوند. در نتیجه یکی از این عوارض گشادی مقعد است.

آسیب به اعصاب عضلات مقعد

آسیب عصبی ممکن است به دلیل جراحت یا بیماریهایی مانند مولتیپل اسکلروزیس باشد. علائم آن معمولا شامل مشکل در اجابت مزاج، درد شکم، نشت مدفوع، و حوادث مکرر در دفع است که باعث گشادی مقعد و شل شدن عضلات این ناحیه میشود.

علائم گشاد شدن مقعد

نشانه ها و علائم این عارضه نسبت به عامل به وجود آورنده آن متفاوت هستند. به طور مثال برخی از افراد ممکن است خونریزی، درد یا خارش داشته باشند ولی بعضی دیگر ممکن است این علائم را نداشته باشند. ولی خب به طور معمول اغلب افراد مبتلا به این عارضه، علائم زیر را تجربه می کنند:

  • بی اختیاری مدفوع و روده در دفع و کنترل گاز روده
  • بی اختیاری به هنگام اجابت مزاج
  • آسیب به عضلات اسفنکتر داخلی و خارجی
  • خروج ترشحات لزج همراه با بوی بد از مقعد 
  • لخته شدن خود در موارد نادر
  • باز شدن دریچه بیشتر از حالت عادی آن

عوارض

علاوه بر مشکلات جسمی و ایجاد اضطراب، گشادی مقعد می تواند یک فرد را از لحاظ روحی و روانی نیز درگیر کند. به طور مثال از عوارض شایع آن می توان به افسردگی حاد اشاره کرد که فرد پس از حضور نیافتن در بین مردم به آن مبتلا می شود. 

در نتیجه اعتماد به نفس او به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکند و به مرور ممکن است در انجام کارهای عادی و روزمره دچار مشکل شود.

درمان گشادی مقعد

زمانی که بیمار به پزشک مراجعه می کند، او با معاینه دقیق، به بررسی عوامل مختلف و پیش آورنده می پردازد. در نتیجه بهترین روش درمان را متناسب با علائم بیمار انتخاب می کند. انواع روشهای درمان گشادی مقعد در دسته های زیر قرار می گیرند:

علت گشادی کون
  • درمان با لیزر : امروزه جدیدترین و بهترین روش برای درمان انواع بیماری های نشیمنگاهی لیزر می باشد. در صورتی که دلیل این عارضه یکی از بیماریهای بواسیر یا شقاق باشد، می توان در کمتر از نیم ساعت آن را با لیزر درمان کرد.
  • بیوفیدبک Biofeedback : یکی از روش ها و تکنیک های موفق به منظور توانبخشی عضلات اسفنکتر است که بر ماهیچه ها و عضلات آسیب دیده اعمال می شود. در این روش با استفاده از امواج الکتریکی به تحریک دریچه مقعد برای بسته شدن طی چندین جلسه کمک می کنند. 
  • درمان خانگی : زمانی که افراد به گشادی خود پی می برند، ابتدا اغلب به دنبال یافتن روشهای خانگی برای درمان آن هستند که به جرئت میتوان گفت روش های خانگی یا گیاهی روی بهبودی این عارضه هیچ گونه تاثیری ندارند. از طرفی دیگر برخی از عسل برای بهبودی وضعیت خود استفاده می کنند که ما به هیچ عنوان آن را توصیه نمی کنیم.
رابطه مقعدی باعث بارداری میشود؟ + خطرات + کاهش عوارض

رابطه مقعدی باعث بارداری میشود؟ + خطرات + کاهش عوارض

آذر 19, 1402
چگونگی بهداشت مقعد + عوارض شستشوی مقعدی (دوش آنال)

چگونگی بهداشت مقعد + عوارض شستشوی مقعدی (دوش آنال)

آذر 20, 1402

مطالب مرتبط

شماره موبایل خود را جهت تماس کارشناسان میتوانید وارد کنید و به دیگران در سایت نمایش داده نمیشود
133 دیدگاه ها
تمام نظرات را نمایش بده
امیر محمد

سلام خسته نباشید پسری ۱۶ ساله هستم که حدوده شیش ماهیه دچار گشادی مقعد شدم،عللش از نظر خودم یبوست باشه چون چند وقتیه دچار یبوست هم شدم و عللی جز این نمیتونه وجود داشته باشه آخه نه رابطه مقعدی داشتم و…هنوز به حالت حاد نرسیده به طوری که میتونم باد معده و مدفوعم رو کنترل کنم ولی گشاد تر نسبت به قبلا شده جوری که خودم دیدمش حدوده ۳ سانت گشاد شده و موقع هایی خیلی باز میشه که رو به بغل خوابیدم و هوا می‌ره توی مقعدم. هر ماه داره بد تر میشه و نگرانم. میشه بگید درمانی براش… Read more »

Last edited 2 years ago by امیر محمد
امیر محمد
پاسخ به  admin

آها خیلی ممنونم بابت راهنمایی که کردید فقط یک سوال خیلی نگرانم کرده.از اونجایی که هنوز شرایط حاد نشده و بی اختیاری ندارم، اگر پیگیرش باشم و تمام راه هارو برم می تونم مثله قبلش کنم و درمانش دائمی بشه؟یا فقط میشه کمترش کرد؟

Last edited 2 years ago by امیر محمد
شایان
پاسخ به  امیر محمد

سلام دوستم ١٨سالشه مقعدش گشاد شده چارش چیه

Amirmohammad
پاسخ به  امیر محمد

داداش منم این مشکلو دارم بعضی وقتانمیتونم باد معده رو کنترل کنم . بعد هم فکر کنم عفونت هم داره چون شورتم یه کم زرد میشه . والا جرات نمیکنم پیش دکتر برم 😂

غلامرضا
پاسخ به  Amirmohammad

منم مثل تو هستم بعضی وقتا نمی تونم خودمو کنترل کنم یه مایع زرد و سفید قاطی میاد

قنبر
پاسخ به  امیر محمد

داداش برو باشگاه بدنسازی پشت ران بزن و پرس پا پشت ران عالیه کگل مگل چیه پشت ران سیم کش تنگت میکنه

مریم

سلام شوهرم هراز گاهی بامن رابطه جنسی مقعدی داشته والان از گشادی بودن بی اختیار شدم ورنج میبرم میشه بجزعمل جراحی و لیزر و بدون مراجعه ب پزشک درمان خانگی انجام داد و تاثیرداشته باشه؟

غلامرضا
پاسخ به  admin

انورکتال چیه من از جراحی اینا می ترسم

قنبر
پاسخ به  مریم

باشگاه بدنشازی پشت ران سیمکش بزنید

مریم

سلام آقای دکتر من شهرستان هستم توجنوب بندرعباس خجالت میکشم برم پیش دکترخواهش میکنم برای درمان مشکلم چکارکنم میشه ی راهنمایی بهم کنید آیاواقعا درمان میشه ی گوشت اضافی بیرون ازمقعددراومده مال قبل ازینکه رابطه جنسی مقعدی داشته بودم آیا هردو قابل درمان هستن من خیلی بخاطر این مشکلم نگرانم آیا ورزش کگل جواب میده؟خواهش میکنم راهنمایب کنید

نیما

سلام خسته نباشید پسری هستم ۱۸ ساله از ۱۵ سالگی با پسر عموم سکس دارم و مفعول هستم به دلیل کلفت بودن آلت پسر عموم دچار گشادی مقعد شدم چی کار کنم بدون رفتن به پزشک دوباره به حالت اولش برگرده

تنها
پاسخ به  admin

ببخشید ازکجا بفهمیم گشاد شده اکه هیچ علایمی نبینیم

Mmd
پاسخ به  نیما

ندهههه

سیدعلی
پاسخ به  نیما

با سلام اگه میشه اونایی با گشادی مقعدی مواجه هستند عکس از مقعد خودشون بزارن که بقیه بتونن نگاه کنن تا با سوراخ مقعد خودشون مقایسه کنن.ممنون

سینا
پاسخ به  نیما

چند وقت رابطه قطع شه دوباره به حالت اول برمی گرده

تنها
پاسخ به  نیما

ناراحت شدم برات خیلی

اشکان
پاسخ به  نیما

نیما دو تا شیشه آب انار بگیر خالص بریز تو لگن نیم ساعت بشین توش خب یه روز آبلیمو یه رو اب انار تا یه ماه روزی نیم ساعت اینکار رو بکن میشی پلمپ

محسن
پاسخ به  اشکان

واقعا درمان میشه منم 4و5 ساله دچارش هستم

مهدی
پاسخ به  نیما

واقعا

رضا

درود.من در کنار مقعدم قسمت بیرون اندازه نخود یه کمی کوچکتر گوشت اذافه هست هر چند تا جوش هم اطرافش هست میخوام ببینم طبیعی هست.وهروقت پیاده روی رو اسفالت یا کاشی یا رانندگی باتراکتور یا سوار اتوبوس تو یه مسیر طولانی میرم قسمت الت تناسلی ومقعد سوز میده .لطفا تشخیص درد کنید.سپاسگذارم

صدف

درود فروان

Amin

منم گشادم

غ چ

باسلام
من برای اولین بار با کسی رابطه مقعدی داشتم و متوجه شدم خیلی سریع التم وارد شد ایا ایشان گشادگی مقعد دارند و یا از قبل رابطه مقعدی داشتند

غ چ
پاسخ به  admin

سلام ممکنه چند تا ازین عوامل رو بگید ممنون میشم

Anonymous

سلام من برای بار دوم دچار یبوست شدم و مقعدم یکم زیاد نه دچار گشادی شده بنده ورزشکارم و نمیخام تو ورزش محدودم کنه با تمرین کگل تو چند وقت میتونم برطرفش کنم؟

لیلی

سلام من بدلیل اینکه باکره هستم مجبور به رابطه مقعدی با نامزدم شدم.تقریبا هر 2/3ماه سکس مقعدی داریم.ولی متاسفانه هر دفعه 1.5ساعت طول میکشه.چن وقت پیش ک مریض شدم برای گذاشتن شیاف حس کردم ک خیلی راحت نسبت به قبل وارد میشه.ایا گشادی مقعده؟و اینکه در معاینه نشون میده؟

حدیث
پاسخ به  admin

سلام با چندبار رابطه مقعدی گشاد میشه؟!

Nazinin

سلام خسته نباشید

من نامزد دارم و تا حالا هیچگونه رابطه ای نداشتم ولی با اولین رابطه مقعدی آلت وارد شد و درد زیادی نداشتم و نامزدم فکر میکنه که قبلا رابطه داشتم که اینطوری بوده
نمیدونم مشکل از کجاست یعنی مقعدم گشاده؟هیچکدوم از نشانه های بالا رو هم ندارم

نگار

سلام من رابطه مقعدی دوست دارم ولی به علت تنگ بودن بسیار شوهرم نمیتواند دخول کنم از روغن هم استفاده کردیم اما نشد الت شوهرم خیلی کلفت است لطفا راهنمایی کنید

کلفت
پاسخ به  نگار

وازلین استفاده کنید دوست عزیز

نوده
پاسخ به  نگار

معمولا همه خانم ها بیزارن اولین بار همچین چیزی میخونم

نگار

سلام به دکتر مراجعه کردم گفت باید از الت باریکتر شروع کنی تا الت شوهرت بتواند داخل مقعد برود البته از کالای پزشکی الت مصنوعی تهیه کنید ممنون از راهنماییتون

نسیم
پاسخ به  نگار

باسلام پیشنهادمیکنم اینکارو انجام ندید چون منجربه گشادی مقعدمیشه وصدمات جبران ناپذیری براتون بوجودمیاره به همسرتون بگید ارزش نداره بخاطره یه لذت کوتاه مدت بخوام به خودم اسیب بزنم ازاین کارخودداری کنید

Last edited 1 year ago by نسیم
Mot

سلام من چند وقتی است دچار یبوست شدم وقتی به دکتر مراجعه کردم گفتن گشادی مقعد دارم و دارو تجویز کردن، با اینکه بی اختیاری ندارم، آیا بیماری در مراحل اولیه است و با خوردن دارو رفع میشه؟

هارون احساس
پاسخ به  admin

سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال سن دارم دوران کودکی‌ یادم نمیاد شاید رابطه معقدی کرده باشم حالا کشادی معقد دارم چجوری میتونم. به حالت اولی برگردم بخدا هر چغت پول میشه ok استم ولی باید خوب شوم چون رنج میرم🥺

مهدیه

سلام توروخدا جواب سوالمو بدین من چندبار با نامزدم رابطه مقعدی داشتم الان یکم گشاد شده ورزش گکل انجام دادم ولی فایده ای نداره سوالم اینه آیا عمل جراحی برای تنگ کردن مقعد هست که اونو به حالت اول برگردنه خیلی حالم بده افسرده شدم

ناشناس1
پاسخ به  مهدیه

باید از روان کننده استفاده میکردین تا بافت هاتون اسیب نبینن

محسن

سلام من یک پسر ۱۴ ساله هستم ک دچاره گشادی مقعد شدم نمیدونم چی کار کنم واقعا میترسم بچه ک بودم همسایه مون رابطه داشتیم ولی ب مدفوع خود اختیار دارم فقط گشادی ناراحتم کرده نمیدونم چی کار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

محمود

سلام من پسری ۲۲ سالم چند بار رابطه مقعدی داشتم تو تست ارولوژی استخدام مشخص میشه ؟

ناشناس1
پاسخ به  محمود

در سپاه و ارتش که اصلا استخدام نخواهید شد

ممد
پاسخ به  ناشناس1

نیرو انتظامی چی

سحر

سلام من ی خانوم ۲۷ ساله هستم موقع رابطه با همسرم ی خیار بزرگ وارد مقعدم شده و درنمیاد الان باید چیکار کنم

یه آدم
پاسخ به  سحر

ببخشید که به این خندیدم🥲

پویا
پاسخ به  سحر

دکتر نمیخواد.من یه روش کاملا کار آمد و بیخطر میگم در این مواقع بدون آبرو ریزی جواب میده.روغن بچه رو حدود ۲۰ الی ۵۰ سی سی با سرنگ(بدون سورن)در حالتی که به شکم خوابیدید وارد مقعد کنید و با فشار تخلیه کنید.همونجوری رو شکم ۵ الیده دقیقه بخوابید،مجدد برگردید و به پشت ۵دقیقه بخوابید و تمرکز کنید رو عضلات مقعد که رو غن خارج شه.حرکت شی رو که متوجه شدید به راحتی تخلیش کنید.تمام

امین
پاسخ به  سحر

خودش درمیاد ۷ الی ۶ ساعت دگع

خدایا خودت کمک کن

سلام پسری ۱۵ ساله هستم ، آسیب خاصی ندیده ام فقط طی یه حادثه مقعدم آسیب دید، و خیلی نگرانم حدود ۱ سانته گشادی ، آیا با روش های درمان خانگی میشه درستش کرد؟ مثل عسل؟

.........محمدی

سلام من پسر ۱۵ساله هستم رابطه مقعدی نداشتم الان متوجه شدم که مقعدم گشاد شده امکان داره بدون هیچ جراحی یا عملی درمان بشه؟

ava

تو دوران پریودی میشه رابطه مقعدی داشت؟

رقیه عزیزپور

من رقیه عزیزپور هستم من با یک اسب نر از پشت رابطه جنسی انجام دادم و اصلأ هیچ چیزم نشده این کار را با سگ و حیوانات خانگی دیگر انجام دادم

حمیدرضا

سلام پسری 16 ساله هستم
حدود 4یا 5 سال پیش خودمو انگشت میکردم این کار رو 4.5 بار انجام دادم ایا الان احتمال گشادی هست ؟؟
چند وقتیه ذهنمو درگیر کرده که اینده مشکلی پیش نیاد البته الان هیچ مشکلی ندارم حتی احساس گشاد بودن نمیکنم فقط میخوام بدونم ؟؟ فقط خواهشا جوابمو بدید ممنون

فرهاد

سلام پسری ۱۶ ساله هستم من اغلب با دوستانم شوخی هایی میکنیم مثلا بهم انگشت میریم خواستم بدونم که شوخی شوخی بهم انگشت میریم احتمال گشادی سوراخ هست و بعضی موقع ها فکری منو‌مشغول میکنه که نکنه من با کسی رابطه داشتم ولی همچین چیزی نیست میخواستم بدونم که از چه تشخیصی بفهمم کسی منو نکرده

....

سلام جناب هزینه های درمان چقدر هست و توی چند جلسه درست میشه و به خالت اول بر میگرده

....
پاسخ به  admin

با یک جلسه خوب میشود؟
شما درمان ندارید؟

....
پاسخ به  admin

قیمت ها چطوری هست

هستی

سلام بنده رابطه مقعدی داشتم بی اختیاری بر گاز و مدفوع ندارم ولی دریچه مقعدم قیفی شکل شده(یعنی وقتی دریچه مقعدم رو منقبض میکنم به داخل میره و وقتی از حالت منقبض میارم بیرون دریچه میاد بیرون)و این خیلی رو روحیه من تاثیر گذاشته با اینکه حالت اختیار رو گاز و مدفوع دارم ولی یه انگشت به راحتی داخل مقعدم میره ببخشید احساس گشاد بودن هم دارم ایا عمل جراحیی هست که مثلا این دریچه مقعد بنده تا حدود مانند سابق بشه؟ فعلا نمیتونم به دکتر مراجعه کنم از اشنایان پرسیدم گفتن که این عارضه از راه عمل جراحی قابل… Read more »

زهرا

سلام دخترم ٣ سالشه شب موقعي كه خوابه عميق داره پوشكش خواستم عوض كنم پاهاش رو كه به سمت بالا ميدم مقعدش كاملا گشاد ميشه ازهم باز ميشه اين مي تونه مشكل ساز بشه يا طبيعي موقع خواب ؟

فاطمه
پاسخ به  زهرا

سلام شما بچتون رو بردید دکتر خوب شد یا نه بچه منم همین جوریه

معصومه
پاسخ به  فاطمه

سلام خانوم میخاستم بپرسم بچه منم همینطوره شما بچه تونو بردین دکتر یا نه

ناشناس

سلام.شکل طبیعی مقعد باید سوراخ کامل بسته باشه؟من سر جراحی بواسیر سوراخ مقعدم حالت بیضی شکل شده یعنی دچار گشادی مقعد شدم؟

ناشناس

بله بی اختیاری شدید دارم

ناشناس

سلام درمان گشادی مقعد با لیزر درصورتی که دیگه رابطه نداشته باشیم دائم یا بازم گشاد میشه؟

الهام

سلام چرا جذب دارو از راکتوم بسیار موثر واقع میشود

ساشید

سلام .من در یک گروه تلگرامی یکبار درباره مشکلی بنام ال جی شنیدم که افراد بی اختیاری گاز روده دارند ولی خودشون متوجه بو نمیشوند و فقط دیگران میشوند .من از اونموقع دچار اضطراب اجتماعی شدید شدم و حتی از دانشگاه انصراف دادم .همش احساس میکنم نکنه برم بیرون و بقیه واکنشی نشون بدن که من بفهمم ال جی هستم و دیگر قطعا خودکشی میکنم و برای مادرم نگرانم.لطفا میگید مگه میشه بویی از مقعد خارج بشه و خود ادم نفهمه ؟!اخه ما کوچترین نفخی که داریم و از مقعد خارج میشه بوشو حس میکنیم پس چرا میگن اینجا متوجه… Read more »

فاطمه
پاسخ به  admin

سلام خسته نباشید دختر بچه پنج ساله دارم پاهاشو ک میده بالا داخل مقعدش دیده میشه ایا این طبیعی یا خیر میگن پشت بچه اینجور باد میره و برا همون چاق نمیشه درسته این حرف یا خیر راهنمایی کنید ممنون

مینا

سلام.۲۲سالمه دوباررابطه ازعقب داشتم بی اختیاری ندارم ولی خودم میفهمم حالت اولیشو ازدست داده و تقریبا ی سانت گشادترشده.خیلی توروحیم اثرگذاشته خیلی میترسم اگ تکرارنشه امکانش هس ب حالت اولیه برگرده؟؟

حامد

من ۱۶ سالمه چن ماهه بخاطر گرایشم رابطه مقعدی داشتم و الان متوجه گشادی مقعد و بی اختیاری مدفوع ام شدم آیا عمل جراحی و لیزر و… فقط برای زنان انجام میشه؟

سحر

سلام من قبلا در دفع مشکل داشتم و از انگشت م کمک میگرفتم ولی بعد اینکه عوارض و شو فهمیدم دیگه این کار و نکردم و بعد مدتی خوب شدم اما مقعدم یه جور حالتش مثل زخمه و یه جور مثل گوشت بالا امده ولی همین چند وقت بهتر از قبل شده ظاهرش
آیا دلیلش انگشت فرو کردنه ؟ و اینکه به ظاهر بهتر از قبل شده ممکنه که خوب بشه؟

سامی

سلام و خسته نباشید
من حدود چن ماه پیش چن بار رابطه معقدی داشتم بعد الان وقتی ک دشویی میرم شماره دو رو داخل ۱۰ ثانیه سریع یهو همش میرزه نه سوزشی دارم نه دردی نه چیزی ایا این میتونه اثر اون چن بار رابطه معقدی ک چن ماه پیش باشه ؟

Amirmohammad

سلام من پسری ۲۳ ساله هستم . یه سوال ورزش کگل باعث بزرگی باسن میشه؟ چون من باسنم به خاطر ورزش نکردن و…. یه کم پهن و بزرگ شده چطوری میتونم کوچیکش کنم؟ آیا ورزشی رو شما میشناسید ؟ ممنون

مانی

درود ، من ۴۲ سال سن دارم در ۲۵ سالگی پس از ترک اعتیاد با راهنمایی دوستم پودر و کپسول کراتین و آمینوم میخوردم و باشگاه میرفتم ، انرژی زیاد داشتم و وزنهای سنگین میزدم که دچار درد در مقعد شدم ، به ۶ دکتر مراجعه کردم و کلونوزکوپی هم شدم و تمامی دکترها گفتند هیچ مشکلی ندارم و من به اشتباه پیش دکتری رفتم که بدون معاینه من رو جراحی کرد ، من از سال ۱۳۸۷ تا به امروز درد مقعد دارم و سال ۱۳۹۹ که پیش دکتر به بو رفتم پس از کلونوزکوپی و آزمایش به من گفتند… Read more »

.....

سلام من دوبار از پشت رابطه جنسی برقرار کردم دختر هستم ایا مقعد گشاد شده؟🥲خیلی نگرانم لطفا ج بدین
اگر تکرار نشود احتمال دارد ب حالت قبلی برگردد؟
اگه احتمالشو داره توی چن مدتی برمیگرده؟

Last edited 10 months ago by .....
نشناس
پاسخ به  .....

خدای من توبه به این حرفهای شما دیگه نمیخواد دنیا روی سرما خراب بشه پسر توی این سن چه کارهایی انجام میدن دختر کم سن این کار انجام میدن بخدا خجالت بکشید خدای من توبه

علی
پاسخ به  نشناس

خدا شمارو ببخشه.این چه کاری ازخدابترسین

مریم

سلام من سه تا چهاربار رابطه مقعدی داشتم چندسال قبل و دیگه نداشتم الان یه چیزی شبیه گوشت اضافه از مقعدم زده بیرون هیچ دردی یا خون ریزی یا بی اختیاری ندارم اطراف مقعد کاملا سالمه اون تیکه که آویزونه خیلی خیلی خیلی خیلی کوچولو ئه و رنگش روشنه، یبوست چندباری داشتم ینی زیاد داشتم این چی میتونه باشه لطفا راهنمایی بفرمایید

محمد

سلام وقتتون بخیر بنده پسر ۲۲ ساله هستم هیچوقت رابطه معقدی نداشتم و کاملا اختیار باد معده و مدفوع خودم رو دارم منتها به خاطر ورزشی که میکنم و نوع غذام که اصلا چربی و روغن نداره متاسفانه چند وقته دچار یبوست شدم و این یبوست انقدر شدید بود که باعث خونریزی شد و دچار شقاق شدم پیش دکتر رفتم چند تا پماد رو معرفی کردن که باید پماد رو با انگشت وارد معقدم کنم و این کار رو باید حداقل دوبار در روز انجام بدم آیا این کار میتونه در دراز مدت باعث گشاد شدن معقدم بشه؟ البته همین… Read more »

غلامرضا

سلام من ۱۳ سالمه من مقعدم گشاد شده راسیتش انقدر زور زدم که نمی دونم چی کار کنم دکترا برای یبوست من گفتن زیر نافت عفونت هس برای اون دارو دادن که اون به کنار در کنار اون بخاطر یبوست امقدر تو دستشویی زور زدم که مقعد زده بیرون چی کار کنم که درمان شه ؟ من تو آذربایجان شرقی شهرستان سراب هستم ببخشد تو سراب دکتر متخصص مقعد داره یا باید برم تبریز؟ ؟ من خیلی به خاطر همین موضوع کوچیک موندم من الان کلاس هفتمم و قدم ۱۴۰ و وزنم ۳۱ خیلی بد شدم میشه کمکم کنید راستی… Read more »

رضا

ممنون میشم اگه تو واتساب جوابشو بهم بگید مرسی

Reza

سلام. من همیشه برای خارج شدن راحت تر مدفوع، آب گرم داخل بطری نوشابه میریزم و مقعدمو میشورم و اینطوری مقعدم شل میشه و راحت باز میشه و تمام مدفوع راحت میاد بیرون. آیا این کار مشکلی ایجاد میکنه؟
ممنون میشم جواب بدید.

رضا

سلام دکترمن گازمعدہ کنترول درطی روز دارم ولی شب کہ خواب ھستم بی اختیار میشم وخانم میگہ شب بد جوری صداازت در میاد این مسئلہ خیلی من ناراحت میکنہ باید برای حل مشکل خودم چکاری انجام بدم لطفا من راھنمایی کنید ممنون

خانم محمدی

سلا م من هیچ وقت رابط مقعدی نداشتم حالا به همو ر ئید مبتلا شدم چکار کنم

خانم محمدی

چند سال ازدواج کردم هر چقدر شوهر م التماس کرد نذاشتم رابط مقعدی انجام بده آخرش همو ئید گرفتم کلا بسته شده چکار لطفاً راهنماییم کنید

انا

سلام من از روی کنجکاوی چندین بار وسیله های نازک رو داخل مقعدم کردم الان گشاد شدم و شیار های مقعدم رفته باید چکار کنم و من یه خانواده ی بسیار گیر دارم و نمیتونم پیش دکتری برم میشه راهنمای کنین ؟
یبوست هم دارم آیا میشه این دلیلش باشه؟

هانا
پاسخ به  انا

😭منم

انا

سلام من از روی کنجکاوی چندین بار وسیله های نازک رو داخل مقعدم کردم الان گشاد شدم و شیار های مقعدم رفته باید چکار کنم و من یه خانواده ی بسیار گیر دارم و نمیتونم پیش دکتری برم میشه راهنمای کنین ؟
یبوست هم دارم آیا میشه این دلیلش باشه؟

.....

سلام خسته نباشید.من تو دوران قائدگی رابطه از پشت داشتم الان زیر شکمم واقعا بیش از حد باد کرده خواهش میکنم راهنماییم کنید